Endelig en kveld uten mannen

Ansiktsmaske.

Sjokkis.

Popcorn og masse smør i kjelen.

Sofakrok.

Fyr i peisen.

TV.

Fotbad.

Stillhet.

Lørdag kveld.

Bare meg.

Endelig en kveld uten mannen!


(Licensed from: Stocksnapper / yayimages.com)

Alt dette ventet meg.. Jeg skulle bare legge barna først.

Først lese et kapittel, så et par nattasanger.

Suss på kinnet og 1-2-3, før det var natta.

Så inn på soverom nummer to, et kapittel og litt småprat.

Suss på kinnet og 1-2-3, før det var natta..

… for mor.

Tre timer senere bråvåknet jeg og lurte på hvor jeg var. Jeg kikket på klokka, og tallene 23.57 lyste mot meg.


 

Flott.

Supert.

Strålende.

Helt strålende.

Endelig en kveld uten mannen.


 

/ Sjokkis og popcorn i skapet 💆🏻

3 kommentarer
    1. Livet som småbarnsmor i et nøtteskall, det! 😂 Ikke alltid like lett å holde seg våken om kvelden lenger, gitt.

    2. Jeg måtte le må, for jeg kjenner meg så igjen i dette. Men her i huset sovner jeg på sofaen tvert uansett om samboer er hjemme eller ei. Det er ekstra kjedelig på fredag og lørdag kveld kjenner jeg, når man gjerne vil kose seg. Mine barn er store nå, men sovner fortsatt på sofaen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg