Varme føtter gir gladere barn!

Reklame | ECCO

Det slår aldri feil: Hver eneste gang familien får på seg yttertøyet og svinser ut i skogen, tar det bare minutter før Peter og jeg ser på hverandre med senkede skuldre og nikker.

Dette. Skogen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For skogen er magisk – naturen er magisk, det er som om energien fylles opp når man går der blant trærne og sniffer inn den friske lufta mens man hører vinden rasle i trekronene.

Naturen gjør underverker for både store og små, og jeg elsker å se hvordan barna svinser rundt – finner pinner, klatrer på steiner, balanserer, utforsker, leker, hopper og koser seg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og mens Peter har en tendens til bare å traske avsted i de skoene som stod best tilgjengelig og i den jakka som hang ytterst på knaggen, sørger frysepinnen av en mor (meg) for at vi andre alltid er godt nok kledd.

For det viktigste for meg, er at alle holder varmen! Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å være ute og fryse, og etter 36 års erfaring har jeg for lengst lært meg at: Fryser du på bena, fryser du snart overalt 😉

Klær og sko er kjempeviktig, og når det kommer til eventyrlystne barneføtter er det ekstra viktig at de er godt skodd.

De siste fem årene har vi brukt vinterstøvler fra ECCO, og til tross for aktiv barnehagebruk gjennom hele høsten, vinteren og våren – er det enda ikke et eneste par som har blitt slitt ut.

Jeg tør derfor påstå at ECCO Snow Mountain vinterfórede støvler kanskje er årets beste kjøp av skotøy til aktive barneføtter.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

» ECCO Snow Mountain er 100% vanntette

» De er varmtfóret og har Gore-Tex®-membran

» BOA®-lukkesystem (som barna elsker!) – som sikrer stram og enkel lukking

» Godt grep på snø og is med banebrytende gummilignende T.PU-yttersåle

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ecco ser på seg selv som beskyttere av små føtter – og de flinke danske designerne lager barnesko spesielt designet for det skandinaviske klimaet. Det trengs 🙂

Kort oppsummert er ECCO Snow Mountain en drøm for barneføtter som trenger skikkelig beskyttelse på kalde høst- og vinterdager.

For varme føtter gir gladere barn!

Sjekk ut støvlene her 🙂
/ Og nyt naturen! 🍂☀️❄️

10 kommentarer
    1. Hei. Jeg liker godt reklame for barnetøy/sko osv.😍 Men det jeg savner litt er at dere forteller om feks skoa er: store eller små i str? Bred eller smal fot? På den måten blir det enda enklere for oss å bestille skoa på nett og få dem hjem i postkassa og vite at dem da passer perfekt. 😊😊😊😊😍

    2. De ser så utrolig klumpete og tunge ut.. Er de det? Jeg har 3 små og synes også det er viktig med lette sko for barna.

    3. Litt nerd, men nå måtte jeg faktisk veie en støvel for å sjekke vekten ;-D De er nemlig overraskende lette – en støvel i str 31 veier 306 gram. Så kan du sammenligne med støvler du har i hus fra før 😉

    4. Hei!
      Er det jeg som er rar som ikke finner disse skoene med den stramme mekanismen i mindre enn str 36?
      Har ikke helt kontroll på alder på barna dine, men eldstemann hos meg er 7, og han bruker 33 i sko 🙄
      Bruker begge dine str 36? 🤔

    5. Hei! Du har helt rett – siden viser av en eller annen grunn kun voksenstørrelser.. Må være noe feil – har meldt fra! Håper de fikser det i en fei…

    6. Så herlig å lese. Vi kjenner oss så godt igjen. Vi er ute på tur så ofte vi klarer. Er ute med lavvoen hver helg, å går turer 2- 3 ganger i uken. Å det er ro i heimen. Ikke unger som krangler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg