Husmortur for to

For nøyaktig ett år siden møtte jeg en helt spesiell person for første gang. Jeg husker fortsatt hva jeg tenkte, og det var to ting:

1. “Hu der er helt lik i virkeligheten som hun fremstår på TV”
2. “Hu er faktisk klin gæren”.

Og akkurat det siste der var flaks for meg. For jeg mener jo at alle trenger å ha en klin gæren person i livet sitt.. Og jeg er superglad for at jeg har funnet min gærning – nemlig Line Victoria Husby-Sørensen, aka Supporterfrue 😉


 

I løpet av det siste året har jeg innsett hvor fint det er å ha en annen person i denne bloggverdenen som er litt lik meg selv. Som freser litt over de samme tingene, som ikke har tid til å tenke på løsnegler eller har noe ønske om å ta fillers i leppene, og som egentlig kanskje føler seg en smule malplassert i de flestes oppfatning av hvordan den typiske blogg-stereotypen er.

Men det desidert morsomste med vårt vennskap, er hvor ufattelig ulike vi er som personer. Det er ikke for ingenting vi kaller oss for “Gassen og Bremsen”, og det er vel heller ikke nødvendig å forklare hvem som er hvem 😉

For mens jeg storkoser meg i skyggen, elsker Line Victoria oppmerksomhet. Hun kjører på, eier ikke sperrer – og er dessuten den mest vimsete personen jeg har møtt i hele mitt liv. Men hun er så ekte og så morsom, at man bare blir glad av å være rundt henne.

Et klassisk Line-eksempel, var da vi skulle gjennom sikkerhetskontrollen på Stortinget i april, da vi skulle snakke om barselomsorg med Hadia Tajik. I kontrollen stod to kjekke karer som var både gravalvorlige og profesjonelle, og jeg ble stående å vente på Line etter at jeg hadde sluppet gjennom. Bare sekunder etterpå, oppdaget jeg at de to mannfolka stod og krøket seg av latter, av et eller annet Line hadde fortalt. Og det beste er jo at hun ikke prøver å være morsom heller, hun bare er sånn!

Og akkurat nå er jeg så innmari glad for å tilhøre samme mediebyrå som henne, for i morgen skal Line og jeg på husmortur til Bergen for å møte alle de fine folka i AdLINK – og jeg gleder meg vilt!


 

Det er jo først og fremst på grunn av møter og jobb vi tar turen vestover, men kjenner jeg fisen på gangen, så skal nok Gassen og Bremsen klare å finne på noe gøy også 😉

 Håper jeg, da..

/ 😅☀️

4 kommentarer
    1. Hei😊 det er noen ganger du leser innlegg, som treffer deg i ❤️ rota å dette er vel en av di😊 som mann kjenner seg selv igjen i, å dette er vel 1av di. Har selv funnet for ca 2år siden, ei litt vimsete jente på 1.78cm, med verdens peneste øyne, å lepper uten filler ell hva det heter, lyst langt hår å som ikke er så nøye på om den ene sokken har et lite hull i seg, å den ene blå, den andre gul(et eksempel) Nå kaller jeg henne min kone❤️😊 å stemamma til mitt barn… Takk for et fint innlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg