Helt tomt!

For en merkelig følelse. Huset vårt, som snart ikke er vårt lenger.. Tomt.


 

Helt tomt! Vasket og skrubbet i alle kriker og kroker, på steder jeg aldri kan huske å ha vasket før. Taket for eksempel – når vasket jeg taket sist? Nå er det rent, så rent som det aldri har vært før.

Jeg måtte ta meg noen minutter i dag. Jeg gikk fra rom til rom. Så mye vi har opplevd i dette huset på fem år – så mange oppturer, nedturer, tårer, latter og glede.

Det føles helt uvirkelig å skulle gi fra seg nøklene. Som om vi gir fra oss nøklene til våre minner. Men så kom jeg på en kommentar jeg fikk for en stund siden, der det stod at når man får litt panikk, er det viktig å huske på at minnene sitter i hodene våre. Ikke i veggene.

Og det syns jeg var så fint å tenke på! For alle minnene blir jo med videre, og det gjør godt for ei som synes det å flytte er en høy terskel å krabbe over.


 

Men nå er det altså klart. Alle rommene er tomme, rene, klare. Klare for en ny familie – med nye oppturer, nedturer, tårer, latter og glede. Med nye møbler, nye planer, og nye farger på veggene.

Det blir bra, dette. Jeg skulle bare ønske de hadde en blogg. Da skulle jeg definitivt fulgt med på moroa シ
 

/ 🏠❤️

12 kommentarer
    1. du burde bytte navn til horatil. hørte du og pappahjerte liker ekle ting i senga. jeg vet han behandler deg som en real cumdumbster.

    2. Nå er det ikke lenge til det kreves facebook-innlogging for å poste kommentarer her, jeg gleder meg til å se om jeg hører mer fra deg da 😉

    3. Det var en stygg kommentar!! Shame on You!!
      Det jeg akkurat tenkte på var hvor hyggelig det hadde vært å treffe deg sånn tilfeldigvis på gata, det hadde vært skikkelig stas! Blitt skikkelig glad i familien deres igjennom bloggen 😊❤️.
      Stor klem og lykke til i nyhuset

    4. Haha. Jeg dør litt av kommentaren til ylva! Det finnes mange rare mennesker. Stå på videre, og masse lykke til i nytt hus 🙂

    5. Ylva, soo what? Spiller da ingen rolle hva de eventuelt gjør på soverommet så lenge de er happy og ikke skader noen andre 😂😉
      Det er forøvrig litt vemodig å flytte fra hus, minnerminner, men de kan man heldigvis ta med seg i ❤️ sitt.

    6. Du vet det, at slike mennesker som skriver slike ting, har et ganske stort problem. Dem burde heller skaffet seg en psykolog og pratet under fire øyne enn her inne. Dere er bare helt nydelige begge to! 🤗

    7. Familien min og jeg flyttet for litt siden. Kjekt og veldig trist på en gang. Kjenner meg igjen 😊. Lykke til!

    8. Jeg skal le høyt (fordi det ville vært typisk deres flytteflaks!) hvis de starter med å rive vegger og innredning og bytte gulv og sånt på overtakelsesdagen. Venninna mi opplevde det – brukte 100 timer på å vaske ned huset og så bokstavelig talt reiv nye eiere det ned da de fikk nøkkelen..!!!

    9. Og det morsomste er, at hadde du bodd bare bittelitt nærmere, ville du ligget i buskene de neste dagene for å finne det ut, hahahaha 😀
      Men fy søren, I feel venninna di sin pain, de kunne jo i det minste sagt fra om at alt skulle rives! Håper vi ses snart forresten <3

    10. Ja, jeg kommer på besøk veldig plutselig!! Jeg må jo høre mer om det Ylva her i kommentarfeltet har fått nyss i, for jeg kjenner deg så godt at jeg tror du måtte google “cumbumbster” for å finne ut om det var noe du og P drev med…. 😉 Husk å prinscreene den meldingen, jeg har en plan for den…!

    11. Hahaha! Verste er at jeg ikke turte google det, så jeg spurte en venninne om hun visste hva det var.. Du begynner å kjenne meg litt for godt nå 😀 Printscreen tatt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg