Back in business

Endelig! Det er mandag, solen skinner, snart er det jul, og det viktigste av alt: Vi er ikke lenger eiere av to hus! シ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Endelig kan vi puste ut, senke skuldrene – og ikke minst: ha noe annet enn flytting, vasking og klargjøring av hus i hodet.

Så da syns jeg det er på sin plass å benytte anledningen til å takke for forståelsen, kjære leser! Det har ikke vært lett å vrenge hjernen hver eneste dag for å finne annet å skrive om når hodet har vært utslitt og fullt av stress og kaos.

Men takk for at du likevel har stukket innom for å følge med på ferden – nå starter et nytt kapittel og jeg gleder jeg meg til å finne roen igjen, og dra skrivegleden fram fra utflyttings-vaskebøtta.
 

/ God ny uke! ❤️

9 kommentarer
    1. du ser ut som en stygg kineser med hengeøyelokk. du lukter også dritt 😛 ta deg en dusj og ikke gå på senteret før du har gjort det. takk

    2. Grattis med alt som er overstått til dere begge;blir digg for hele familien.
      Så vil jeg si det er på en måte bra at Ada viser sin psyke så tydelig som hun gjør;er jo en fordel å ha kontroll på de som ikke er som oss andre,vanlige som kan te seg i et kommentarfelt!
      Fortsatt lykke til med det gjenstående fra meg☺☺

    3. Å, så fint det blir for dere å senke skuldrene og nyte førjulstida!
      Også god jul til deg også da, Ada! Prøv å kom til hektene, pust godt ut og samle ny, positiv energi til det nye året. Da skal det bli positiv sus i det kommentarfeltet igjen, si!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg