9 år i dag ❤️

Noen ganger er Facebook ekstra fin. Som når det venter et varsel på telefonen når man våkner om morgenen, et varsel om at i dag er det 9 år siden alt startet ❤️

 

Vi visste jo ikke for 9 år siden at det kom til å bli oss to, men Peter og jeg ble altså kjent på Facebook!

Vi hadde en felles kompis som pleide å skrive mange artige statuser på Facebook. Både Peter og jeg kommenterte titt og ofte, og plutselig en dag kommenterte Peter profilbildet mitt. Jeg hadde bilde av Teo – og det viste seg at Peter hadde en hund av samme rase.

Så ble det en bitteliten prat rundt det.

Og for 9 år siden i dag, sendte Peter meg en venneforespørsel. Da levde vi hvert vårt liv i hver vår by, og hadde ikke tid eller ønske om å bli bedre kjent 😂

Derfor var det stille i mange måneder. Ingenting å se her.

Men så endret livssituasjonene våre seg på hver sin kant – og plutselig fikk vi kontakt. Kjemien var bra. I overkant bra.

…og resten er i historie 😍

/ Takk skarru ha, Mark Zuckerberg 😂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg