Alle har noe de ikke vil miste

Reklame | Tail it

I sommer hadde Peter og jeg en krangel gående i flere uker. Min kjære mann mente det var jeg som hadde rotet bort nøklene mine, mens jeg mente at det var han som var synderen, siden han hadde rasket med seg knippet mitt da han skulle låne konebilen for å hente en pakke på posten.

Nøklene var i alle fall sporløst forsvunnet i lang tid, og dette fikk folkene i Tail it med seg! For dersom nøklene hadde en tendens til å bli borte – var det kanskje på tide å investere i en liten dings som kan gjøre livet ganske mye lettere?

Den geniale GPS-trackeren Tail it gjør at du til enhver tid kan se hvor tingen din er. Trackeren lokaliseres ved hjelp av satelitter – med andre ord kan den finnes uansett hvor på kloden den befinner seg.

Via Tail-It-appen kan du enkelt se lokalisasjonen på et kart, og via appen kan du også gi beskjed om at trackeren skal gi fra seg både lyd og lys. Det hadde med andre ord blitt disco i veska mi dersom jeg hadde hatt en Tail it på nøkkelknippet mitt i sommer!

For ja, knippet viste seg å ligge i en veske som ikke var i bruk – og selv om Peter mener det er jeg som må ha lagt det der, er jeg overbevist om at det var han som slang dem nedi der etter at han var ferdig med konebilen.. En kvinne ville jo aldri lagt et nøkkelknippe ned i en veske hun ikke bruker…

Men det er jo ikke bare nøkler som blir borte, så den siste tiden har vi hatt Tail it på garasjeåpneren 😊

For uten garasjeåpneren, må jo bilen stå ute over natten…

… Og da venter mye av dette før man kan kjøre avsted 😬❄️

Tail it lades enkelt via trådløst system eller USB-ledning, og fungerer for eksempel genialt inni favoritt-kosebamsen som for alt i verden ikke må bli borte. Sy den inn i fôret, så har du til enhver tid muligheten til å finne den igjen dersom den faller ut av vogna eller glemmes igjen på butikken. Genialt ❤️

Vår gamle hund holder seg langs veggene, men hadde vi hatt katt, skulle den hatt en Tail It Pet på halsbåndet. Tenk så kjekt å se nøyaktig hvor katten befinner seg dersom den har vært på utflukt noen dager! Eller enda bedre: Dersom den har blitt stengt inne i naboens garasje i julen. Mange bekymringer spart!

 

RABATTKODE!

Bruker du koden “GJESTEROMMET” får du 10% på kjøpet ditt ut desember!

Tail it finnes i flere varianter, enten du vil tracke sykkelen din, dyret ditt, barnet ditt via GPS-klokke, et nøkkelknippe eller en dyr veske – stikk innom tailit.com for å sjekke utvalget.

Årets julegave for surrehuer eller folk som liker å ha kontroll på tingene sine, finner du altså her: Tail it: “Verdens minste GPS Tracker”.

/ Produktene selges også i Power-butikker ⭐️

6 kommentarer
    1. Supersmart! Jeg drømmer om et lite trackingklistremerke man kan klistre på avkommets airpods og tilhørende boks, for er det noe jeg er lei av å leite etter nå, så er det dem! 🙂

    2. Må man betale toll på tailit siden? Var litt kjapp med å bestille og så ikke før nå at den kan kjøpes fra power også😩

    3. Kanskje greit å nevne at man må betale 79 kroner i mnd og at den ikke er nøyaktig når gpsen befinner seg under tak?? Så hvis du mister nøklene dine feks på senteret vil ikke den klare å fange opp hvor den er. Føler meg lurt. Burde kanskje undersøkt bedre men når du ikke skriver noe om det tenkte jeg ikke at jeg må lese alt med liten skrift selv.

      1. Hei! Trackeren inneholder et forhåndsinnstallert sim-kort, derfor kan det dessverre ikke være gratis 😔Abonnements-type velges når man bestiller, så det håper jeg kom tydelig fram – ingen liten skrift der i alle fall 🤗
        Har utrolig nok ikke testet den under tak enda 😅 Men det er enkelt å fryse eller kansellere abonnementet dersom du ikke er fornøyd ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg