Avslørt

Vi har titt og ofte lekekompiser på besøk, noe som er veldig trivelig. Det pleier riktignok å kreve litt rydding i etterkant, men det er det verdt.

I helgen var jeg ute en tur, mens Peter holdt fortet i heimen. Men da jeg kom hjem etter noen timer så alt ut som det gjorde da jeg dro, så jeg ble ganske overrasket da Peter sa at det hadde vært kompiser på besøk nesten hele tiden.

Det var ikke noe rot å spore noe sted, ingen antydning til herjing – ingenting.

Og når vi vet hvordan det kan se ut etter at en tornado av unger har valset gjennom huset, synes jeg det virket merkelig. Hadde det ikke vært noen her likevel?

Det var ikke før sent i går kveld, da jeg skulle slukke lysene i stua for kvelden, at jeg oppdaget en meget avslørende liten detalj som vitnet om at det hadde vært aktivitet i stua:

 

/ Bæsje-humor FTW 🙈😂

11 kommentarer
        1. Ja man “må” egentlig det. Da vi kjøpte huset til min farfar var flaggstang det første vi fjerna 😂😂😂😂 orker ikke det presset 😂😂

    1. Hei. Jeg har sett så mange fine bilder av St. Pauls blue, men mine testflekker blir liksom ikke helt som forventet.

      Er veggen din så blå som på bildet? Hos meg blir det rett og slett for grått.

      1. Den er veldig blå hos meg – men kanskje hakket mindre blå enn på bildet.. Det er mye lys fra en verandadør på akkurat den veggen, så det kan ha litt å si! Ønsker du mer blått, kan du jo be malebutikken blande en prøveboks med litt mer blått i enn St pauls? 🎉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg