Bare litt rolig direktesendt radio

Jeg er jo et konsekvent nei-menneske når det gjelder å stille opp i media – og Peter er som kjent stikk motsatt. Noen ganger mistenker jeg at han takker ja før han i det hele tatt aner hva som skal være tema..

I dag tikket det inn en melding på min mobil, fra en journalist som skulle ha tak i Peter. Jeg videreformidlet riktig nummer, før jeg meldte fra til Peter:

Bare 5 minutter – nei, men da er det jo greit 🙈

 

Jeg hadde time hos naprapat sent på dagen som skulle fikse litt på nakken min, før jeg skulle hente barn og handle mat for helgen. Og sånn hadde det seg at hele familien Klonk kom hjem ti minutter før journalistens ankomst.

Direktesendt radio er jo en smule stressende i seg selv, men jeg regnet med Peter hadde full kontroll da jeg forstod at temaet for innslaget skulle være blogginnlegget hans om den berømte tidsklemma.

Siden Peter skulle videre om en knapp time, kastet vi oss over taco-mekkingen, til journalistens store glede. Live fra kjøkkenet i beste tidsklemme-tid, det blir bra radio 😅

Jeg fikk beskjed om å bli stående ved kjøkkenbenken – “Greit nok”, tenkte jeg, “Så lenge jeg slipper å si noe”..

 

Men min medie-skyhet hadde ikke journalisten fått med seg.. Så i dag har jeg altså vært live på radioen for aller første gang, overrumplet av spørsmål – samtidig som jeg kuttet agurk til tacoen. Og ja.. Jeg klarte faktisk å fortelle radiolytterne at jeg hadde kink i nakken 🙈😂

 

En helt vanlig fredag i tidsklemma 😂

–▶︎ Hør innslaget her – 02:35 ut i sendingen

/ God helg! ⭐️

6 kommentarer
    1. Mutterns fugl i fløte! Så god! Har handlet inn til pølsesuppen (:D) også! Ja takk til flere mattips!

    2. Forstår ikke hvorfor du blir nervøs av sånne ting, for det der klarte du kjempefint! Det hørtes ut som om dette var det mest naturlige for deg og som om dette var noe du gjør hver dag 😄👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg