Beina på jorda

De siste dagene har jeg kanskje vært i overkant breial på Snapchat, for jeg har klaget litt på været. Eller altså, ikke klaget sånn direkte, jeg bare ytret en enorm glede over at det har vært overskyet.

Det er riktignok ikke hetebølge her vi er, men over tretti varmegrader i skyggen – hvilket får svettekjertlene til å gå bananas. Så en overskyet himmel og tilhørende yr, føltes helt fantastisk i går 🙈

Tilbakemeldingene i innboksen lot ikke vente på seg, jeg fikk klar beskjed om at jeg må nyte varmen så lenge jeg kan – for hjemme i Norge er det ikke mye som minner om sommer akkurat nå.

Så her kommer et bevis på at jeg holder beina på jorda her jeg sitter og svetter, og hvordan jeg hele tiden blir minnet på hva slags sommervær som venter når vi snart setter kursen hjemover:

 


/ Klem fra ullgenser in the making 😂☀️❄️

6 kommentarer
    1. Du burde sjekke ut witredesign, hun har laget endel oppskrifter blant annet nordisk sommertopp som strikkes på p 8. Anbefaler den virkelig (og får de som fryser kan den jo strikkes i ull😉) God sommer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg