Blogginnlegg nr. 1000!

Fy flate, i dag måtte jeg klype meg i armen! Dette er mitt blogginnlegg nummer 1000.

1000 innlegg! Jeg vet ikke helt hva som er mest vilt, at jeg på 3,5 år har klart å skrive så mange innlegg om forskjellige ting – eller det faktum at dere fortsatt henger med meg i hverdagen min og leser det jeg skriver ❤️

Jeg er så takknemlig!

For det har vært litt av en reise de siste fire årene, og jeg har lært ufattelig mye. Kanskje mest om meg selv – for jeg føler jeg har vokst som person og befinner meg på et helt annet sted i livet enn jeg var da jeg postet mitt første blogginnlegg i august 2015.

Jeg har i løpet av disse årene etter hvert innsett at det er flere enn venninnene til mutter´n som leser bloggen (selv om jeg fortsatt glemmer å tenke på det i hverdagen).

Jeg har lært at man faktisk er en “påvirker” selv om man ikke føler at man er det – og må ta på seg det ansvaret det innebærer, hver eneste dag.

Jeg har lært at en koselig tilbakemelding kan gjøre en hvilken som helst dag lysere.

Jeg har lært at 99% av all kritikk innebærer minst et lite snev av sannhet.

Jeg har lært at det å drive en blogg er verdens beste jobb, men at det kan være overraskende tøft å gå lange perioder uten inntekt.

Jeg har lært at det går an å tråkke feil, selv om intensjonen var aldri så god.

Jeg har lært at ingen bloggere er kun det du ser.

Innlegg nummer 1000. Håper jeg får muligheten til å skrive 1000 til ❤️

/ Tusen takk for følget, fine folk 😍

31 kommentarer
    1. Det har vært en glede å følge deg de første 1000 innleggene, så jeg gleder meg til fortsettelsen!😄

    2. Hei,
      Jeg fikk meg en aha-opplevelse nå🙃 jeg har lest bloggen din siden oppstart, og Peter sin enda lenger. Men 4 år…herregud som tia flyr🤪
      Gleder meg til å følge dere begge videre😊

    3. Gratulerer med blogginnlegg nr 1000🎉🎊😁
      Jeg synes det er litt morro og tenke på, for først leste jeg bloggen til Peter og da var det ei dame i bakgrunn som regel uten hode på bildene. Som vi ikke viste stort om, hvem hadde trodd at det var ei så kul dame som deg. Som også er en knakende god blogger!
      Venter spent på de 1000 neste😃

      1. Hahahaha! Det er gøy at noen husker det der 😂 Det var en spesiell tid, jeg følte ikke jeg hadde noe på en blogg å gjøre.. Hvem skulle trodd at JEG skulle lage min egen! Fortsatt ikke komfortabel med å legge ut bilder av meg selv, men kanskje det bedrer seg om 1000 innlegg. Eller kanskje ikke 😅 God helg til deg!

    4. Hurra! Har fulgt deg siden første blogg-innlegg – er innom bloggen din daglig – og setter meg alltid litt godt tilbake når jeg ser du har postet nytt innlegg! Du skriver godt og treffende, og du treffer meg og mitt midt i blinken (jeg er også en trøtt 2barnsmor med en mann født med 10 tommeltotter og et nydelig pappahjerte) 😉 KLEM

    5. Gratulerer med jubileum 🌺 Du er definitivt en av favorittene mine og jeg gleder meg til å følge deg videre, både på blogg, snap og spotify 😊 Skulle faktisk ønske du snappet enda mer enn du gjør 😄

    6. Jeg har vært syk i tre år, og hver dag er jeg innom og tar en titt. Du har en “feel-good blogg” og jeg digger måten du skriver og uttrykker følelser- uten å utlevere verken deg selv, Peter eller barna. Stå på: jeg heier på deg og ønsker meg 1000 innlegg til!

      1. Så fint å høre du stikker innom selv om hverdagen er utfordrende. Sender litt stå-på-vilje i retur: Jeg heier på deg også! Håper du får friskere dager ❤️

    7. Har fulgt deg helt siden starten. Din væremåte og måten du uttrykker deg griper godt, og når man først har begynt å følge deg så er det umulig å la være.
      Synes du virker som en fantastisk person, og du har hodet på rett plass. Venter i spenning på de neste 1000 innleggene, har ingen tvil om at de vil bli like fengslende, morsomme, interessante og inspirerende som de du har tilbakelagt nå.
      Uansett, gratulerer med milepælen og vit at selv om jeg ikke kommenterer mye (blir vel én kommentar per 1000 innlegg), så heier jeg alltid på deg og familien din i bakgrunnen, og ønsker dere alt godt!

      1. Wow! Det er noe helt spesielt med dere som aldri legger igjen kommentarer, og som plutselig gjør det ❤️ Det setter jeg veldig pris på! Tusen takk for koselige ord – lever lenge på dette ☀️

    8. Wow 1000 blogg innlegg, gratulerer🌺 har fulgt deg og Peter siden dere begge starter, og håper på mange tusen til👋 Du skriver så herlige og hverdagslige ting i forhold til all glamour hos andre bloggere🌺

    9. Du er jo ei herlig, strålende og hverdagslig dame. Bloggen din har jeg fulgt siden starten og 1000 nye innlegg ser jeg frem til. Jeg vil gjerne sammenligne deg med ei anna herlig, strålende og hverdagslig dame, og det er Marna Haugen Burøe- komikerfrue.
      Håper du fortsetter å skrive slik som du har gjort- fengende, sprudlende, ærlig og hverdagslig!
      Du er herlig 🤗

    10. Wohooo! Gratulerer! Har følgt deg helt siden du startet!

      Men apropos lange perioder uten inntekt… Det begynner å bli lenge mellom annonseinnlegg både hos deg og Peter. Er det noe som har endret seg med samarbeid dere har hatt tidligere?

      1. Tusen takk – så koselig å høre du henger med enda! 🙌🏽 Vi er jo selvstendig næringsdrivende, så det at inntekten varierer fra måned til måned er nok veldig vanlig 😅

    11. Så gøy! Du er et viktig innslag i bloggverdenen. 🙂 deilig med en man kan kjenne seg igjen i. 🙂 Lykke til med de neste mange. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg