En kakerlakk til Valentines?

I morgen er det Valentines Day, og i dag leste jeg om et ganske spesielt event som går av stabelen på denne dagen…

For San Antonio Zoo i Texas arrangerer noe de har valgt å kalle “Cry Me a Cockroach” – på selveste kjærlighetsdagen. Dersom tanken på eksen din plager deg, kan du for 5 dollar oppkalle en kakerlakk etter eksen din, og se kakerlakken med eksens navn bli spist av et dyr.

Alt går live på Facebook, og etterpå får du et sertifikat du kan dele på sosiale medier – og eventuelt tagge eksen dersom du føler for det 😂 Skulle eksen din være et ekstra dårlig kapittel i livet ditt, kan du høyne til 25 dollar, og få navnet hans/hennes på en rotte som skal spises av et reptil 🙈

Heldigvis har jeg et godt forhold til alle mine ekser.. Jeg har heller ikke noen sterke følelser for Valentines Day – faktisk må jeg si meg enig med Christina Fraas som mener det er trist at denne dagen splitter samfunnet i to. For det bør jo ikke være sånn at man som singel skal måtte føle seg ekstra alene denne dagen!

Kjærlighet er jo faktisk mye mer enn romantikk – alle er glade i noen, derfor syns jeg vi skal gjøre denne dagen for alle. Kjærester må gjerne feire denne dagen – men det kan jo single gjøre også!

Som Christina så fint skriver det: “Love is all around. Make Valentines great for everyone” ❤️

.. Og skulle du være keen på en kakerlakk – så går fristen ut klokken 17.00 i morgen, amerikansk tid 🙈

2 kommentarer
    1. Familien min er chilensk, og jeg har vokst opp med at 14. februar er kjærlighetens og vennskapets dag. Den er for alle typer kjærlighet, ikke bare mellom par 🥰❤️.

    2. Herremin… Det der er noe av det dummeste jeg har hørt. Men jeg vedder på at folk går på og betaler for dette tullet og at Zooet tjener hauger med gryn. Har null forhold til Valetinesdagen hos oss, kun en søt tekstmelding med “jeg elsker deg i dag og alle andre dager”. :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg