En spesiell gave til en spesiell mamma ❤️

Hipp hurra – i dag fyller mamma 60 år! Min gode, rolige, trygge og alltid smilende mamma. Hun som elsker å fortelle vitser, men som ofte glemmer poenget når hun er halvveis – og ender opp med å få latterkrampe fordi hun husker at det var en bra vits.

Det har seg sånn at gaven familien spleiset på, har hun fått for lengst. Derfor skulle jeg jo egentlig komme tomhendt til den store dagen i dag – men det er jo noe med det. Å ha med seg noe når man kommer på besøk for å feire 😉

Så har det sånn at jeg har ei venninne som kommer fra Harstad. Ei sånn sprudlende dame som alle bør ha i livet sitt, og som attpåtil driver med ”aggressiv korssting”. Et fantastisk konsept, altså gammeldagse broderier med en litt mer aggressiv fremtoning.

Og da jeg var på besøk hos henne denne uka, viste hun meg samlingen sin som var ferdig. Og der var det spesielt et kunstverk jeg falt pladask for.

For det er noe du skal vite om min mor. Hun har bestandig god tid. Det er mulig hun stresser på innsiden, men på utsiden er hun rolig som skjæra på tunet. For alt ordner seg. Det går bra.

Noen ganger har det en beroligende effekt på oss rundt, andre ganger blir man mer og mer stressa – kanskje spesielt fatter’n sliter med det sistnevnte. Han liker å være presis, og har vel mistet tellinga på hvor mange ganger han har sittet i bilen og ventet på mamma som “bare skal gjøre seg klar”.

Jeg håper du ble fornøyd med gaven i dag, mamma. Veldig glad i deg 😘

/ Hipp hurra for mutter’n!

3 kommentarer
    1. Stilig😀😃 Kjenner en som kunne fått et sånt bilde👍😄Kan jeg spørre hva fargen på veggen heter? Den var nydelig😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg