Et plaster fikser jo alt

Jeg skulle bare støvsuge, og flyttet litt på en plante da jeg plutselig fikk øye på det.

Et plaster? På veggen? Hvor lenge hadde det hengt der egentlig?

Ikke godt å si. Planta har jo stått der siden vi flyttet inn, og jeg kan ha dyttet på den flere ganger uten å legge merke til at det har vært noe på veggen.

Sikkert et plaster som opprinnelig var ment til en dukke eller en kosebamse. For det så rimelig ubrukt ut – som om det kom rett fra pakka.

Jaja, tenkte jeg, før jeg røsket det av veggen – fort og gæli og brutalt som jeg bestandig behandler et plaster som skal av.

Men det var ikke før jeg oppdaget at det skjulte seg noe på veggen under der plasteret hadde sittet, at jeg måtte humre litt..

For det er ikke lov å tegne på veggen. Virkelig ikke.

Men skulle det likevel skje..

Så må det jo være tidenes søteste løsning å traske til plaster-skuffen for å gjøre det beste ut av situasjonen ❤️

/ Et plaster fikser jo alt 😍

5 kommentarer
    1. 😍😍 Elskers barns tro på plaster😍😍Nesten som da jeg hadde med en skadet flaggermusbaby på jobb i bhg i påvente av telefon fra Flaggermusens venner. Ett år etter kommer en gjeng femåringer bort og begynner og snakke om denne hendelsen, og de lurte på hvorfor jeg hadde Batmann med på jobb; Jeg sa den var skadet, da titter den ene femåringen på meg med store øyne og spør:”Tok du den med i barnehagen slik at han kunne få plaster?”

    2. Husker da jeg var lita og tegnet på gulvet(med vilje!!) hos bestemor. Da hun så det sa hun til meg at “jaja, det var jo sikkert ikke med vilje” og smilte. Og det fungerte såå godt på meg for jeg fikk så dårlig samvittighet og har det litt enda😂 Jeg visste jo så utrolig godt at det var med vilje haha. Bestemor er uten tvil min favoritt.❤
      Digger bloggen din og ler så ofte av hva du legger ut. Du virker så utrolig koselig, og det er et lyspunkt å klikke inn på bloggen din. Good helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg