Familia Bleikfisos

Nå som flyreisen for lengst er overstått og vi begynner å finne oss til rette, kan jeg endelig si: Ferien er i gang! Viva la españa 😍

Vi pleier jo å feriere med svigermor og svigerfar når vi er her, men denne gangen skal vi være én uke sammen med Peters søster, hennes mann og deres tre barn – før vi avslutter ferien noen dager sammen med svigers.

Feriehuset til svogers familie ligger bare fem minutter unna huset til svigers, så det er kjekt at vi er godt kjent i området fra før. Fast handling på den samme Mercadona’en, ligge på den samme stranda, kjøpe is på den samme strandbaren. Ferie!

Og så er det jo virkelig luksus med eget basseng 🌟

 

Frokost og middag ved utsikts-bordet hver dag er absolutt ikke feil 😍

Akkurat nå er jeg mest fornøyd med at den fryktede hetebølgen ikke har dukket opp her vi befinner oss enda, for det kunne blitt interessant 😰

Vi er dessuten så hvite og bleke i huden enda, at Juan, den spanske vaktmesteren som passer på husene når ingen er her, ler så den spanske magen hans rister hver gang han ser oss. (Jeg skjønner jo ikke et ord spansk, så jeg lo med ham helt til noen tok seg bryet med å forklare).

Håper sommeren er i anmarsj hjemme i Norge nå også! Jeg føler vi hoppet fra vår til sommer i løpet av fire timers flyreise – kroppen har ikke helt vendt seg til sol og varme enda, i alle fall ikke øynene til Fru Mys 😑

– “Nei nå myser du igjen, du må åpne øynene!”

Nå venter et herlig taco-måltid ved utsikts-bordet, og spør du meg er det én ting Norge virkelig mangler, nemlig muligheten til å sitte ute hele kvelden uten å fryse! Magisk ❤️

/ Feriehilsen fra La Familia Bleikfisos

2 kommentarer
    1. Oppdaga denne bloggen nettopp, er ikke noe særlig til bloggleser nemlig. Alt er så perfekt, og jeg hater det perfekte. Sliter sånn med å strekke meg etter det, og det perfekte eksisterer jo ikke. Så det som egentlig skjer er at man sliter seg ut. Titter nedover innleggene dine og leser litt. Jeg registrerer at dette er ikke en av de perfekte bloggene. Dette virker som en av de bloggene der menneskene bak faktisk lever. Har det kanskje rotete av og til, gidder ikke alltid style seg opp før bilder osv. Du skjønner greia. Fortsett sånn, så titter jeg sikkert innom flere ganger (lover ikke at jeg skal bli en fast bloggleser). Samfunnet trenger de normale menneskene i sosiale medier også. Hurra! Og god sommerferie 😊😊

    2. Tenkte det var rart jeg ikke hadde lest noen nye innlegg fra dere i det siste. Det viser seg at de siste innleggene deres ikke har kommet inn på bloglovin (der jeg leser alle blogger)

      Så enten dere vet om det eller ikke er det problemer med blogg (bloglovin

      Nyt ferien 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg