Ferskt brød til uka!

Noe av det morsomste med denne bloggen, er at jeg skriver innlegg i den tro at du som leser er litt som meg. At vi tenker de samme tingene, irriterer oss over det samme og gleder oss over det samme.

Det stemmer jo helt sikkert ikke, men jeg er i alle fall helt overbevist om at det er flere enn meg som tenker at det å bake sitt eget brød er fryktelig mye styr!

Derfor må jeg bare få komme med en liten utfordring til deg som er som meg: Hva med å bake brød til uka? 😍🎉

For jeg er virkelig ingen bakekone, men denne perfekte brød-oppskriften er en favoritt her i huset, den er latterlig enkel å røre sammen – og resultatet er ekstremt mye bedre for små og store mager enn kjøpebrødet i butikken!

Deigen krever ingen elting, du blander den enkelt sammen med en sleiv, og lar den stå og kaldheve noen timer på kjøkkenbenken. Gjerne over natta. Så steker du brødene når det passer deg best – og voilá!

Oppskriften på supersaftig speltbrød har jeg tidligere lagt ut her.

/ God søndag ☀️

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg