Folkets favoritt?!

I går tikket det inn en liten mail med store ord. Fy søren, nå er jeg så glad!

 

For om et par uker er det igjen klart for årets happening for oss som jobber med å produsere innhold i ulike kanaler, nemlig VIXEN Awards.

Og lille Konatil er nominert! Ikke i en hvilken som helst kategori heller, men i den gjeveste, spør du meg 😍

“Folkets favoritt” er for meg uten tvil den viktigste prisen av dem alle – for det er akkurat det dette handler om: Uten dere som leser bloggen min eller følger meg på sosiale medier, ville det jo ikke vært noen Konatil! ❤️

Jeg er så ufattelig glad for å være nominert – jeg er ydmyk og takknemlig, for jeg vet hvor heldig jeg er som har så mange mennesker som titter innom for å lese det jeg skriver. Som sender meg meldinger i innboksen, som kommenterer under innleggene mine, som trykker “like” på det jeg har publisert.

Som ikke blir lei av å følge med på tankene mine, ordene mine – og livet mitt. Det er helt utrolig 🙏🏼

Livet er fullt av tilfeldigheter, og jeg hadde aldri trodd jeg skulle starte min egen blogg. Selv på femte året syns jeg fortsatt det er rart å skulle poste ting som folk skal lese – jeg blir bare ikke vant til det.

Men jeg har ikke ord på hvor mye jeg har lært de siste årene, både om meg selv, men også av dere. Jeg som trodde bare pappa og mormor kom til å lese bloggen min, har til tider blitt slått i bakken av responsen når jeg har skrevet om enten stort eller smått.

Følelsen av å gjøre en liten forskjell i noens liv, bare fordi man postet et blogginnlegg om noe man hadde på hjertet, og så ble akkurat det innlegget lest av akkurat den personen som trengte det akkurat da.

Det er stort, og den følelsen er helt ubeskrivelig.

Det skal sies at det skal mye til å komme til finalen i Folkets Favoritt – for nå skal det stemmes, og det er utrolig mange gode semifinalister. Alle fortjener en finaleplass! Her kan du stemme på dine favoritter!

Men det spiller faktisk ingen rolle hvordan dette går, jeg føler jeg har vunnet uansett ⭐️

/ Tusen takk – dette varmet virkelig! 🙏🏼❤️

11 kommentarer
      1. Haha! Rett og rimelig at du deler litt syns jeg.. Neida, gratulerer med alle nominasjonene – veldig velfortjent! 😊 Gleder meg til å møtes, håper du deler noen bloggtips i løpet av kvelden 🤗🤩😂

        1. Har ingen tips, og det tror jeg er “hemmeligheten” til både deg og meg. Vi skriver ikke for klikk, men om ting vi er opptatt av. Lykke til uansett 🙂

    1. Likte at du, supporterfrue og kokkejævel hadde forskjellige nominasjoner, så jeg fikk gitt en stemme til hver 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg