Første ferie på 5 år!

Tittei fra meg, som nyter min aller, aller første ferieuke på så lenge jeg kan huske! I skrivende stund spiser jeg flatbrød med ekte meierismør, spekeskinke og gräddost, mens jeg drikker hjemmelaget iskaffe – og kjenner hvordan tanken på andres tenner slipper taket 😅

Det har blitt lite hobby-blogging de siste månedene, og det skyldes rett og slett at jeg ikke har hatt tid. Jeg storkoser meg fortsatt i “ny” jobb (har jobbet et halvt år allerede!) – jeg gleder meg til hver dag, og kan ikke se for meg en hverdag uten den fine gjengen jeg er så heldig å få jobbe med.

Og ja, vi ler mye når vi tenker tilbake på desember i fjor, da de andre tannhelsesekretærene hadde fått beskjed om at en blogger uten noen som helst erfaring skulle begynne å jobbe sammen med dem. De har innrømmet at de var meget skeptiske da de fikk høre det – jeg skjønner dem godt! 😂

 

 

Læringskurven har vært bratt for en blogger som ikke visste foran eller bak på en tann – men jeg føler det kommer seg nå. Jeg har heller ikke besvimt enda, og det tenker jeg lover godt for et langt yrkesliv i tennenes verden 😅

Peter og jeg har for første gang på veldig mange år fått oppleve den nesten umulige sommerferie-kabalen, og vi har innsett at 8 uker skoleferie er ganske lenge..! I år får vi faktisk ikke en eneste ferieuke sammen, så vi må bruke helgene godt.

Jeg savner bloggen, og kommer til å fortsette å stikke innom. Men jeg må si jeg gleder meg veldig til å dra på hytta uten å ha bloggen og hjemmekontoret liggende i bakhodet 24/7. Det skal bli deilig! ☀️

 

På Instagram er det hyppige oppdateringer, så skulle du savne dette trøtte ferietrynet, kan du jo søke opp “konatil” og og bli med på ferden innimellom 😊

/ God sommer, folkens! Med eller uten ferie ❤️

6 kommentarer
    1. God ferie til deg!🌞Håper du finner tid til strikkepinnene dine, og kan oppdatere oss litt på den fronten! 🧶🤩

      1. Tusen takk ☀️ Vi har ledd mye av at jeg hadde kjøpt meg garn og genseroppskrift til det jeg trodde skulle bli pauser i arbeidstida 🙈😂 Har ikke rukket å strikke en maske! Men blitt litt i sofakroken 😉❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg