Fra “The kommode” til “The drømmeskap” ❤️

Reklame | Elfa

Da vi flyttet for snart et år siden, lot vi de store skapene på soverommet stå igjen. Peter og jeg var sjeleglade fordi vi hadde et par kommoder vi kunne bruke på vårt nye soverom, for da slapp vi jo å tenke på nye skap oppi alt som skulle pusses opp, fikses og ordnes.

Men.. La meg bare si det sånn: Det gikk sånn passe 😂

Peter har jo tidligere skrevet om “The chair”, du vet den stolen i huset som har en magnetisk tiltrekning på klær, skittentøy og rot – der bukser, gensere, laken, sokker og håndklær havner.

Vel, vi hadde plutselig fått “The kommode”.

I et helt år har det tårnet seg opp, bokstavelig talt – og det har faktisk gjort soverommet utrolig lite trivelig! Det er som om vi har lagt oss til kaos hver kveld, og det har rett og slett ikke vært hyggelig å være på soverommet i det hele tatt.

Kanskje er det derfor dette rommet nå har blitt mitt favorittrom, for her snakker vi natt og dag av en forvandling. Det soverommet vårt trengte, var jo en skikkelig garderobeløsning! 😍🙌🏽

 

Nå har vi endelig fått en perfekt og gjennomtenkt oppbevaringsløsning, og det er en fryd å se hvor mye en garderobe har å si for et helt rom.

Bare se hvor fint det har blitt!

 

 

Vi valgte å gå for Elfas topphengte Klikk-inn-system, med trådhyller og uttrekkbare meshkurver. Vi hadde ikke behov for mye hengeplass, derfor ble kun en liten del satt av til garderobestang.

Elfa har noe for enhver smak, en hel verden av kombinasjoner i farger, materialer og tilbehør ventet på oss – her kan man med andre ord få det akkurat slik man vil ha det 🌟

Trenger rommet litt farge, kan du gå for skyvedører i farget glass, ønsker du det lunt med naturlige materialer er kanskje tre-utførelse det du ønsker. Vil du ha det lyst, rent og fresht – eller hva med mønster?

Vi ønsket det stilrent og klassisk, og med relativt mørk farge på veggene, gikk vi til slutt for “Artic Trio” skyvedører, med fylling i matt glass (øverst og nederst) og blankt hvitt glass i midten. En nydelig kontrast – og rommet ble både lyst og delikat.

Øverst er det integrert LED-belysning – og dørene har softclose-system (noe som er helt fantastisk når man har en mann som slamrer med dørene 🙈😂).

Jeg kan faktisk ikke beskrive med ord hvilken lettelse det har vært endelig å ha fått orden på soverommet, men jeg føler i grunnen at bildene taler for seg selv 😉

 

 

Les mer om Elfa og skap din drømmeløsning du også 😉

/ Ja til Elfa i alle rom 😍

8 kommentarer
    1. Hei. Dere har fått det veldig fint. Kan jeg spørre hvilken farge dere har på veggene? Veldig fin grønnfarge. Ha en fin uke 😊

    2. Skapet var veldig fint det altså, men det som fanget oppmerksomheten min var hvor nydelig og vakker DU er på disse bildene! Du stråler!🤩

      1. Neimen kjære deg, nå ble jeg helt satt ut her 😂 Så snilt av deg å legge igjen en sånn kommentar! Tusen takk – da var denne uka i boks 😂❤️

    3. Hei. Jeg er veldig glad i bloggen din og hører også på podcasten. MEN må må jeg være litt bestemor her og si at Peter mumler en del og det er litt vanskelig å forstå. Sorry! Ellers er dere flinke altså!

      1. Vettu hva, dette minner meg om da Peter og jeg ble kjent – jeg hadde store problemer med å snakke i telefonen med ham, for jeg hørte ikke hva han sa!! 😂 Trodde kanskje han hadde bedret seg, men det kan jo være at det er jeg som har vendt meg til mumlingen hans? Skal absolutt minne ham på å prate tydeligere – og jeg skal ta det opp på direkten i neste episode! Tusen takk for at du sier fra 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg