Gullbryllup og tidenes verste flytur

Puh! Endelig har pulsen senket seg, etter flere dager med kaos og stress. Først og fremst kom denne høstferien som julekvelden på kjerringa, et luksusproblem siden vi jo skulle reise til varmere strøk 😍

Men da vi endelig var avreiseklare, fulgte en særdeles lite trivelig flytur til Spania – flyskrekken min har nå nådd nye høyder. Kort oppsummert: Når man hører tvilsomme lyder etterfulgt av lukten av brann i et fly, og folk begynner å få panikk, passer det svært dårlig at kabinpersonalet går ut i streik. Ingen informasjon overhode, fest-setebeltet-skilt som var tent 90% av tiden, en pilot som vandret i midtgangen og flyvertinner som overså deg (!) når du prøvde å spørre om hva som skjer – jeg kan ikke huske å ha vært så livredd noen gang.

Jeg kan heller ikke huske at jeg noensinne har vært så sjeleglad som når flyhjulene traff spansk jord etter nærmere fire timer med skikkelig angst og nerver som lå i bunter på utsiden av huden. Så det har vært noen slitne dager nå, men endelig puster både Peter og jeg med magen igjen.

Omsider på plass i feriehuset til svigers i Spania!

Denne høstferien har vi gledet oss til i veldig lang tid, svigermor og svigerfar feirer nemlig gullbryllup i år – og har i den anledning arrangert feiring for hele hurven. Fire familier er nå på plass, og i kveld skal vi ut og feire at herr og fru har vært gift i 50 år ❤️

Det er alltid spennende når 17 personer skal feriere sammen, og jeg som kommer fra en liten familie, syns det er ekstra artig å ha giftet meg inn i en storfamilie. Veldig glad på barnas vegne også, som får bygge barndomsminner med en gjeng fettere og kusiner. Det er skikkelig stas!

Nå skal jeg fise avgårde en mail til flyselskapet i håp om å få en forklaring på hva i all verden det var som skjedde da vi var i lufta, så krysser jeg fingrene for et beroligende svar før vi setter snuta hjemover mot Norge igjen 😅

/ Følg meg på snapchat (umulius82) dersom du ønsker flere oppdateringer fra ☀️🇪🇸😉

5 kommentarer
    1. Luktet det stekt kylling sammen med den lukten av brann? Vi fikk fugler i motoren på en flyreise en gang og det luktet plutselig nyyyydelig, stekt kylling 🤣🙈😆.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg