Happy Livstegn ❤️

En snau uke siden forrige blogginnlegg, kommer det kanskje ikke som noen bombe at det beryktede Noro-viruset vi fikk i hus, tok fart og klarte å klinke oss ut, én etter én.

Å bli smittet av den typen virus når man bare har seg selv å ta vare på, er nå en ting – men jeg tør påstå at det er hakket verre når man har to andre å ta vare på i tillegg.

Den siste uka vil skrive seg inn i familien Klonks historiebøker som en uke vi sent vil glemme – og jeg gleder meg allerede til Peter og jeg skal sitte og se tilbake på den gangen i februar 2019 da vi gikk rett i bakken alle mann, mens vi skåler og ler og gir hverandre en high five, fordi vi kom oss gjennom det..

Men akkurat nå vil jeg bare dele bildene som oppi alt ga oss tidenes latterkrampe i dag, nemlig da vi i morges sendte hverandre hver vår Valentines-snap fra hver vår etasje.

Som du skjønner, er det hæla i taket i kveld 😂

/ Godt vi lever på hverdagskjærligheten resten av året, si 🙈

9 kommentarer
    1. God bedring til dere! Jeg kan si jeg føler med dere, for her i huset har vi også litt å stri med. Mor i huset (u.t) brakk ankelen for en mnd siden og er operert for det, går på krykker. Dette alene gjør det vrient å ta vare på barna. Fireåringen går greit, ettåringen; not so much. Barna har de siste to ukene gått gjennom omgangssyke, vannkopper, feber og forkjølelse. Jeg har nå overtatt stafettpinnen og blitt ordentlig forkjøla og febersyk. Far i huset holder seg foreløpig frisk, takk og lov, men han får virkelig kjørt seg🙈 2019 har forbedringspotensial!

    2. Leit å høre at du er dårlig, men må si jeg syns det er forbilledlig at du tar en uke bloggfri når du er syk. Bloggen din er befriende og herlig gjenkjennbar å lese, så inntil du er bra igjen vil jeg bare si at jeg gleder meg over å kunne gå og vente litt på et innlegg og ønsker deg masse god bedring!

    3. God bedring ❤️

      Har et sterkt ønske om at dere skal ta opp igjen podcasten når sjuka har roa seg og hverdagen tillater det. Har hørt samtlige episoder om igjen og om igjen, og kan replikkene deres uten at nå (sier vel kanskje litt om hvor «travel» min hverdag er😂). Savner å høre dere prate om alt og ingenting!

    4. Vi fikk også besøk av viruset. Og det slo ut alle fire på en gang. Barnebarnet og jeg holdt på i en uke. Farfar og pappaen klarte seg med tre dager 😉
      Hva skulle vi gjort uten naboen de dagene?
      Så jeg ønsker deg riktig god bedring av hele mitt hjerte 😍

    5. Vi fikk også besøk av viruset. Og det slo ut alle fire på en gang. Barnebarnet og jeg holdt på i en uke. Farfar og pappaen klarte seg med tre dager 😉
      Hva skulle vi gjort uten naboen de dagene?
      Så jeg ønsker deg riktig god bedring av hele mitt hjerte 😍

    6. Masse god bedring til dere!

      Og, enig med hun over her ⬆️ ja til mer podcast!!! Den er ett stort savn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg