Hengepuppe-lunsj

I dag har det vært en begivenhetsrik dag 😂

Tre happy jenter på årets første vårdag 😍

 

For et par uker siden, måtte Susanne og jeg legge hodene våre i bløt da venninna vår Silje fylte 30. Hun skulle ha svært kalas, og vi ba om en ønskeliste. Hør på dette:

“Jeg ønsker meg jo egentlig ingenting. Bare en nydelig kveld med mange skjønne mennesker! Jeg er en takknemlig sjel. Jeg ELSKER jo å få skatter fra barna mine og blir glad for alt! (Les småstein, pinner og eikenøtter)”

Susanne og jeg lurte lenge på om vi skulle spikke en figur eller finne noen flotte småstein – men følte liksom at det ble litt stusselig. 30-årsdagen liksom. Men så fikk vi en idé 😉

Og selve ideen kom smygende etter en av våre mange samtaler om hengepupper og om hvor fascinerende det er med kropper i konstant endring. Vi snakker mye om at kropp er topp – derfor bestemte vi oss for å gi et gavekort på en hengepuppe-lunsj!

Hvis du aldri har hørt om en hengepuppe-lunsj før, er det kanskje ikke så rart – jeg er i grunnen usikker på om noen har arrangert det før. Men det innebærer altså først et hyggelig lunsj-besøk på en kafé, deretter en tur til en undertøys-butikk, der jubilanten kan plukke seg ut en perfekt bh for hengepupper.

Og vi hadde det altså så trivelig! Først spiste vi en nydelig lunsj på Hungry Heart, deretter dro vi på Adelin, butikken som har undertøy for små pupper, store pupper, lange pupper, korte pupper – og servicen er så fantastisk at jentene som jobber der (Mamma inkludert) ikke gir seg før du har funnet den perfekte bh’en for dine pupper.

Så i dag har vi rett og slett vært på bh-shopping! Silje fant en som var så fin at jeg endte opp med å prøve den jeg også. Dermed ble enden på visa at fire hengepupper fikk seg et løft 🙊

Jubilanten var superfornøyd etter en herlig dag med lunsj og ny bh, og jeg kan med hånda på hjertet si at opplevelser er den perfekte gave ❤️

/.. Men man skal ikke kimse av en perfekt kvalitets-bh heller 🙌🏽😉

6 kommentarer
    1. Fantastisk innlegg i disse fikse-på-kroppen-tider! 😀 En god bh er så mye bedre løsning! Hilsen ei som sluttet amming for et halvt år siden men fortsatt går i ammebher fordi det er behagelig og fordi jeg aldri orker å gå inn i en undertøysbutikk 😆🙈.

    2. merker jeg ble glad for å bo her jeg bor. har en butikk for kun bher, de tar mål av hver person som kommer inn over brystet og rundt. så får man et kort med størrelsen og bredden på, før de noterer hvilken størrelse du må ha i hvert enkelt merke de selger for at de skal sitte perfekt. Har ikke klart å gå i en annen butikk etterpå for undertøy gitt.

    3. Har du noe tips til hvordan leve av blogginnlegg som publiseres så sjeldent? Nå er det 4 dager siden forrige innlegg og jeg misunner deg så innmari 😅 Jeg jobber fullt i helsevesenet og har barn. Skulle ønske jeg var så flink til å skrive så jeg kunne leve av blogg og hatt så mye tid hjemme med barna❤️ Ikke kritikk i det hele tatt altså, jeg bare fatter ikke hvordan det er mulig, uten å vite om du har en jobb i tillegg da? Kjempe fin og morsom blogg da 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg