Hvordan skal jeg toppe dette?

Jeg vet jammen ikke om det går. Å toppe dette, kjærlighetserklæringen du nå har på armen ❤️

Akkurat dette er noe av det jeg liker best med deg. At du finner på sånne ting. At en liten idé plutselig blir virkelighet – og ekstra moro blir det fordi du vet at jeg hadde brukt tre år på å bestemme meg for noe lignende 😂

Men du bare kjører på, og denne gangen var det veldig spesielt. Du hadde med en lydbølge av latteren min til tatovøren, hestelatteren min – og den er nå foreviget, veldig synlig på armen din.

Slik ser en hestelatter ut i lydbølger 🐴😂

Og det gjør meg så glad. For sånn er du. Romantisk og herlig.

Er det flaks vi har hatt? Vi hadde jo virkelig oddsene mot oss da en liten mini var på vei bare 6 måneder etter at vi møtte hverandre for første gang. Eller kanskje er det nettopp dette som gjorde at det har gått så bra, at vi bare vokste sammen i vår nye tilværelse med barn og ansvar og hus og stasjonsvogn.

For jeg føler meg heldig hver dag. Fordi du kysser meg på panna selv om jeg har kjeftet litt høyt fordi jeg snublet i de store skoene dine som aldri finner veien inn i skohylla. Jeg føler meg heldig fordi du kjøper roser til meg selv om jeg ikke har gjort noe for å fortjene det.

Jeg føler meg heldig fordi du har gått fra å hate barn (dine egne ord 😅) til å bli en fantastisk pappa som baker eplekake med barna rett før leggetid mens jeg er på foreldremøte. Så blir vi sittende å vente på kaka som måtte stekes “litt lenger enn du hadde trodd”, mens tennene egentlig skulle vært pusset for lengst. Og så ordner det seg alltid, og to barn sovner med store smil om munnen.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal toppe denne kjærlighetserklæringen din. Men jeg er helt sikker på at den tatoveringen for alltid kommer til å være spesiell, for du kommer garantert til å få fram hestelatteren min når vi har passert 90 også 😍

/ Peter ❤️

3 kommentarer
    1. Søtt❤️ Vi var sammen i 4 mnd før jeg skjønte at smått var på vei. Nå er vi her, like lykkelig 27 år etter og nettopp fått møte vårt første barnebarn

    2. Så søte dere er ❤️ Alle skulle hatt en som Peter i sitt liv, så dere har nok vært heldige begge to 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg