I kveld skal jeg bare kose meg!

I fjor var jeg nominert i kategorien Folkets Favoritt, året før skalv jeg meg opp på scenen da jeg stakk av med seieren i kategorien Årets Stjerneskudd.

I år er jeg ikke blant finalistene i VIXEN Influencer Awards – og jeg gremmes jo litt når jeg sier det.. Men: GUD SÅ DEILIG!

Kall meg gal, kall meg unormal, kall meg den-eneste-bloggeren-i-Norge-som-syns-det-er-mest-behagelig-å-ikke-vinne-noen-pris, men saken er den, at i år hadde jeg faktisk ikke orket en hel uke med nervøsitet og nedbitte negler i forkant av utdelingen.

Dette har ikke vært min høst eller vinter, og jeg føler meg rett og slett ikke verdig noen finale-plass. Men det er utrolig mange flotte navn på finalist-lista i år – og jeg gleder meg så vanvittig til å heie på mine favoritter!

I kveld skal Peter og jeg kose oss, ingen nerver på noen av oss – og vi skal nyte et etterlengtet avbrekk fra vårt eviglange oppussingshus.

Nå er det på med tyllskjørt og hæler, dress og partysokker! Og det blir sikkert litt liv på snapchat 🎉

/ God torsdag fra @umulius82 og @pappahjerte 📱☺️

2 kommentarer

Siste innlegg