Jeg har blitt TANTE! 😍

Åh.. NĂ„ er jeg sĂ„ stolt at jeg holder pĂ„ Ă„ sprekke!

For i ni lange mÄneder har jeg ventet.. Og jeg har gledet meg noe helt vanvittig!

Jeg har sett magen vokse fra gang til gang, jeg har kjent pĂ„ sparkene, levd meg inn i bĂ„de kynnere og bekkenlĂžsning – husket savnet etter salami, og de gĂžrrkjedelige do-turene om natta.

Men jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle bli SÅ glad, SÅ stolt og SÅ innmari forelsket i en liten tass jeg ikke har mþtt enda..

Men sÄnn har det blitt, jeg er helt forelsket og helt over meg av lykke, for:

Jeg har blitt tante! ❀

NĂ„ har nemlig denne lille, perfekte tassen kommet til verden, og det er ingen tvil om at det er noe helt spesielt Ă„ bli tante nĂ„r det er sin egen lillesĂžster som har fĂ„tt barn. Jeg er jo sĂ„ heldig Ă„ vĂŠre inngiftet tante til Ă„tte stykker pĂ„ Peters side, men det blir liksom ikke helt det samme Ă„ kose og klemme pĂ„ nevĂžen pĂ„ 22 Ă„r som studerer i Polen
 🙈😂

Denne lille tassen derimot. Jeg gleder meg sĂ„Ă„ til Ă„ lukte den sĂžte karamell-lukta, snuse pĂ„ de smĂ„ tottelottene og kjenne den lille bylten i armene 💙💙💙

/ Babytottelotter 😍

13 kommentarer
    1. Gratulerer sĂ„ mye med et tantebarn <3 Gi mine gratulasjoner til sĂžstera di og mannen hennes 🙂

    2. Åh , sĂ„ nydelig đŸ˜đŸ‘ŁđŸŒ HĂŠllandussen . Gratulerer sĂ„ mye 💖 Klem fra Line

    3. Ă…Ă„Ă„, er sĂ„Ă„ enig med deg â˜șïžđŸ‘ er ikke helt det samme Ă„ vĂŠre inngift tante nei 😅 i fjor var jeg sĂ„ heldig Ă„ blei tante for fĂžrste gang da broren min fikk ei nydelig jente 💜

    4. Sitter en her i soffan som ogsĂ„ er helt utrolig atolt av den lille vakre prinsen,,bestefar …hihihi gratulerer sĂ„ masse til dere alle..og gleder mg ogsĂ„ til Ă„ bli kjendt med han

    5. Gratulerer 🙂
      Det er noe eget Ă„ bli tante “pĂ„ ekte”. Er selv inngift tante til 8 stykker, og jeg er uendelig glad i de, misforstĂ„ meg rett, men det var noe eget da lillebroren min fikk sin fĂžrste for 9 mnd siden ❀

    6. Det Ä fÄ sine «egne» tantebarn er noe helt eget. Var selv inngiftet tante til 4, fÞr min egen sÞster fikk barn. Trodde det kom til Ä bli helt likt, men det ble enda mer magisk<3 (selv om jeg er like glad i dem alle)

    7. Gratulere sĂ„ mye med og bli tante. SĂ„ kos, og nydelig liten prins <3 🙂 Jeg tok en sjans pĂ„ at det var en gutt med tanke pĂ„ de blĂ„ hjertene, hehe. 🙂 Men uansett, veldig koselig . 🙂 <3

    8. OioioiOI! Fikk helt puppespreng her. Gratulerer sÄ mye! Kjenner at jeg blir nÞdt til Ä mase litt irriterende mye pÄ mine egne smÄsÞsken her. SÄ ikke livmoren min finner pÄ noe dumt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg