Jeg har fått meg sommerjobb!

Hver dag denne uka har jeg satt meg i min lille konebil og brummet avsted til jobb. I år har jeg nemlig sommerjobb for første gang på ganske mange år, og det er både litt uvant og skikkelig koselig! ☀️

Hver dag vinker jeg til Peter og ungene som står klare med solkrem og hemmelighetsfulle fjes – de er nemlig like sparsommelige hver eneste dag med å fortelle hva som står på planen deres. Det har blitt en greie å skulle overraske meg hver ettermiddag med hva de har funnet på, så ingen forteller meg noe som helst 😉

Hadde det vært meg som skulle være hjemme med barna noen uker midt i ferien, er jeg usikker på hva vi skulle tatt oss til hver dag. Men Peter har opplegget klart, og jeg er så stolt av den flotte mannen min som skaper herlige sommerminner med barna hver eneste dag!

Og at det skulle være trivelig å oppdage at det har kommet en ny melding på mobilen, for så å finne bilder av to smilende ansikt oppe i morelltreet til Oldemor, eller med svømmebriller på nesa, eller med hver sin store softis i hånda på besøk hos tante og onkel – hadde jeg ikke regnet med ❤️

Og sist, men ikke minst: Jeg hadde jeg helt glemt den magiske følelsen av å gå fra jobb! Det mangler jo på et hjemmekontor, og jeg hadde helt glemt hvor trivelig det er å sette nesa hjemover igjen. Glede seg til å komme hjem til den beste velkomstkomiteen og høre hva småtrolla har funnet på i løpet av dagen.

Livet som ekstrahjelp er jammen ikke verst 😊

/ ☀️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg