“Kan ikke sitte foran PC’en hele tiden”

Om du følger meg på Snapchat, vet du jo at jeg er veldig glad i “minner-funksjonen” på Facebook. Der dukker det altså opp ting som skjedde på Facebook på akkurat denne dagen, gjerne flere år tilbake i tid.

Og i dag dukket det opp en 7 år gammel liten godbit. På den tiden jobbet Peter i Ving, og denne henvendelsen dukket opp på Vings Facebook-side.

Jeg syns bare det var så utrolig sjarmerende, for hva gjør man egentlig om man nærmer seg åtti og ønsker å avslutte sitt Facebook-engasjement? ☺️❤️

/ Kan ikke sitte foran PC’en hele tiden ❤️

2 kommentarer
    1. Jeg har ikke vært innom på en stund, og vet ikke om du har svart på dette, men må likevel spørre.
      Du har jo en greie for folks handlelapper i matbutikken. Har du også en greie for folks julegavelapper? Jeg mener sånn som at Per ønsker seg radio, eller at Kari ønsker seg en klokke? Har du funnet noen slike?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg