Kjære Lille Mirakel

Ja tenk, det er du.

Virkelig.

Et lite mirakel ❤️

Om du visste hvor mye jeg har gledet meg til å hilse på deg.

Om du visste hvor mye jeg gleder meg til å bli kjent med deg.

For tenk at du ble akkurat deg, på grunn av meg?

Det er absolutt ikke meningen å være kjepphøy, altså.

Men mammaen og pappaen din hadde nok ikke møttes – hvis det ikke var for meg.

De trengte et lite dytt, skjønner du.

To herlige mennesker med de samme verdiene i livet, som bare måtte føres sammen.

Også sa det klikk.

Du kan tro jeg var lykkelig!

Nesten like lykkelig som mamma og pappa.

Og spesielt i dag.

Da jeg endelig fikk holde deg i armene for første gang.

Lille mirakel.

Jeg kommer for alltid til å være ekstra stolt hver gang jeg ser deg ❤️

(Fotograf: Marius Lundh Håkestad)

 

/ Hele historien om da jeg lekte Kirsten Giftekniv, finner du her 😍: En søt historie om kjærlighet

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg