Klar for en ny hverdag

De siste månedene har vært hektiske her hjemme. Avgjørelsen om at Peter skulle takke ja til ny jobb var både skummel og spennende, og prosessen har krevd overraskende mye energi av oss begge.

Men nå var Peter klar for forandring, og å gå fra heltidsblogger til hobbyblogger på fritiden, tror jeg blir bra for både ham og bloggen hans ❤️

Selv om det er rart med ny hverdag, må jeg innrømme at det skal bli en lettelse å slippe dobbel dose blogg-stress i heimen. Blogging er utrolig givende og gøy, men i perioder er det ufattelig krevende aldri å kunne ta seg helt fri. På femte året med dobbel moro, skal det bli godt at en av oss kan trappe ned – og faktisk legge fra seg jobben når man går for dagen kl 16.00.

Og sånn i ettertid må jeg jo bare trekke pusten litt og fundere ørlitte grann over hvor bra det har gått å jobbe som et selvstendig par i så mange år. Tenk det da, vi har mer eller mindre gått oppå hverandre og kranglet om de samme blogg-ideene i snart fem år! Uten å ha røket på et samlivsbrudd! Det er intet mindre enn utrolig, spør du meg 😂🙏🏼

De siste to ukene har jeg blogget mye mindre enn normalt, og jeg har tatt en pause fra både Snapchat og Instagram. Hodet og kroppen trengte en liten julepause, og for første gang på fem år har jeg sett julefilmer med ungene, vært i middagsselskaper med familien, gått turer med Teo og vært sammen med venninner uten å tenke på hva jeg skal fylle bloggen med i dag og i morgen. Jeg har sittet i sofakroken med strikketøyet mitt uten å ha en eneste tanke i hodet. Og det har vært helt fantastisk for skrotten.

Men nå er jeg skikkelig klar for å starte det nye året, skrive masse moro, få liv i Snapchat og Instagram igjen – og ikke minst: Fundere litt på hvem jeg skal kontakte for å høre om muligheten for å gi bort en fin premie når Konatil på Facebook runder 20.000 følgere 😍🙌🏽 Jeg tror 2020 kommer til å bli helt knall!

Det er deilig å ta seg en liten pause – men det er jammen så deilig å være tilbake igjen også ツ

/

8 kommentarer
    1. Aha, derfor Gjesterommet har pause også? Savner podcasten deres 🥰
      Lykke til med den nye hverdagen ☺️

      1. Åh, får klump i halsen bare jeg tenker på det.. Savner podcasten jeg også! Vi vet ikke hvordan vi skal klare å løse det, med denne nye hverdagen. Veldig lei oss for det 💔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg