Koppene fra julenissen

Hvert år har julenissen sneket seg inn og lagt igjen en julegave under treet. Til Christina, Fra Julenissen.

Forrige jul var intet unntak, og jeg holder bestandig pusten når jeg åpner akkurat den gaven. Det pleier nemlig alltid å skjule seg et eller annet tull bak gavepapiret..

Men denne julen ble jeg både lettet og positivt overrasket. Julenissen hadde gitt meg en kopp! Med en veldig treffende tekst på – for akkurat denne setningen sier jeg veldig ofte når jeg sitter med strikkepinnene i sofaen:

“Skal bare strikke ut pinnen”

 

Det var bare det… at i år hadde Julenissen slått på stortromma. Det lå en gave til og ventet!

Til Christina, Fra Julenissen.

Jeg smilte da det viste seg å være enda en kopp – jeg elsker kopper!

Men så leste jeg teksten…

 

/ En kopp kaffe, svigermor? 🙈😂

4 kommentarer
    1. Gjelder de fleste menn. Ignorer eller slå tilbake. « jeg vil bare sove og være lykkelig. Kan du gi meg kaffe på senga ETTER at du har kledd på barna, gitt dem frokost og smurt matpakker. Takk, elskede mann!»
      😂😊😂😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg