Litt stas med bursdag likevel

Lyden av små føtter som lister seg på tå.

Hysjing og tisking, og knitring i papir.

En dør som glir langsomt opp.

Et hviskende “1-2-3”, før mine tre yndlingsstemmer i hele verden synger bursdagssangen av full hals.

Det er søren meg koselig å ha bursdag ❤️

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har brydd meg særlig om bursdager de siste årene, jeg har syntes det har vært mer stas at andre har hatt bursdag – enn det har vært å fylle år selv. Men i dag føltes det plutselig litt annerledes.

For da jeg i morges så hvor mye min lille familie hadde ordnet – bursdagskort og pakkepapir, blomster og frokost på senga, innså jeg at man ikke skal undervurdere en bursdag. Det er jo skikkelig, skikkelig koselig!

For ikke å snakke om alle meldingene på mobilen – det er unektelig ganske trivelig å få et hei og hopp fra noen man ikke har snakket med på veldig lenge.

Selve bursdagen gikk med i bil, tur/retur Oslo for hjerteundersøkelse av Teo – men hva gjorde vel det når vi kunne puste lettet ut fordi kardiologen var fornøyd og alt var på stell ❤️

 

Nå er jeg 37 år. Og jeg blir dessverre helt svimmel når jeg tenker på det. Ikke fordi jeg føler meg gammel, men fordi tallet kryper sakte, men sikkert mot førti.

Og det er bare så… Rart 😆

Men som min barndomskompis som også fyller år i dag så fint sa det: “Jeg føler meg ikke så gammel. Og det er jo det viktigste.”

Signerer den 😊

/ God natt fra jubilanten 🎉

11 kommentarer
    1. Hei kjære,kjekke,fine og morsomme Christina😊 Gratulerer så mye med dagen!! 💎💗🎶
      Og slit’an med bl.a nyE fine gensere😄🙌
      Klem og god natt fra Ann Kristine i Bergen😘💕

    2. … OG gratulerer med bryllupsdagen igår dere 2!!! ❤💘❤ SÅ FORT 2år går…!!!🙆😎
      Klem igjen fra Ann Kristine😊

    3. – OG gratulerer med bryllupsdagen igår dere 2!!👏👏💃🎶❤💘❤
      Såå FORT 2år går…!🙆😫😎
      Klem igjen fra Ann Kristine😊

    4. Gratulerer så mye med dagen! 😊🎈 Høres ut som du har hatt en flott bursdag. Velfortjent! Ville bare benytte anledningen til å takke for den fine podcasten deres – den har blitt et koselig lite pusterom i en travel hverdag. Elsker spesielt godbitene dine og kjenner meg så godt igjen i tankemåten din – små gleder i hverdagen er det beste 😊 Takk for at du er du, for deling av fine små hverdagsglimt og hipp hurra for deg!!🌸🎉

      1. Så koselig å høre! Jeg kan garantere at godbitene fortsetter i sitt trauste tema – nå har jeg innsett at det jo er meg 😂😂 Takk for at du hører på podcasten vår! ❤

    5. Det er hvordan man føler seg som er greia med alder.
      Jeg har passert både 40 og 50 tallet, men føler meg som 36 🙂
      Null stress.
      Gratulerer med dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg