Lun hals

Jeg storkoser meg med strikketøy i fanget i påsken, og har også unnagjort en liten opprydning i mine ufo’er. Der fant jeg blant annet et lite strikkeprosjekt fra i høst jeg helt hadde glemt.

Nå er den ferdigstrikket, og jeg bruker den HELE tiden! Dette lille strikkeprosjektet anbefales på det varmeste – perfekt som egostrikk til deg selv, eller som gave til noen du er glad i 😍

Jeg skal i alle fall lage flere!

 

 

Oppskriften til We Knit på “Lun hals” finner du gratis her ⭐️

(I oppskriften brukes Fnugg-garnet fra Camilla Pihl, men jeg testet Fat Faerytale. Funket supert, ser for meg at alt mykt garn i samme gata blir suksess!)

/ God søndag

7 kommentarer
    1. Den så deilig ut 🙂 Takk for tips. Best å bruke hals, og ikke bli forkjøla i disse koronatider 😛

    2. Hei!

      Jeg trykker på linken til oppskriften på halsen, men får bare beskjed om garn, strikkepinner og strikkefasthet. Samt info om at halsen er «designet» av C. P. Kan du hjelpe meg? Ønsker veldig å strikke denne halsen, da jeg er en skikkelig frysepin.

      Ellers er du og din blogg forfriskende, den ikke handler om sminke, posering og kjøpepress. Din hverdag er rett og slett gjenkjennelig…… 😊

      Mvh Kjerstin

    3. Tusen takk, der var oppskriften på plass! Rimet gjorde det også….. 👍

      Ønsker deg og dine en finfin torsdag! 😊

      1. Jeg mistenker at jeg strikker litt fastere enn “fasit”.. Men planlegger å strikke en til nå, og da tror jeg jaggu at jeg skal lage færre masker i halsen. Jeg liker at det sitter litt tettere rundt halsen når det er kaldt 😍 Prøve seg på en til du også, kanskje? 😬 Håpløst garn å rekke opp 😔

    4. Hei! Utrolig fin hals!😊 Jeg holder på å skal strikke samme, og lurer på hvor mange cm den er i bredda?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg