Min første tatovering!

Tjohoo! Da var det gjort!

I flere år har jeg grublet på hva som skulle bli min første tatovering. Jeg har bestandig visst at jeg skulle ta en, men siden jeg jo lider av alvorlig beslutningsvegring, har det jammen ikke vært en enkel prosess 😅

Da jeg i tillegg fant meg en mann som viste seg å være i overkant glad i tatoveringer, mistet jeg litt troen på at jeg kom til å ta min egen. For siden jeg så hvor lett det var for ham å bestemme seg, fikk jeg rett og slett noia.

Men akkurat nå, er jeg skikkelig lettet over at jeg aldri kastet meg med på en eller annen tatoveringstrend – men heller ventet til jeg var helt, helt sikker på hva jeg skulle tatovere.

Og sikker skulle jeg altså bli i en alder av 37 😎

 

 

Og det ble selvsagt noe personlig 😉 For helt siden den dagen det lå en tegning og ventet på meg i barnehage-hylla, har jeg visst det. Min første tatovering skulle selvfølgelig bli av de som betyr aller, aller mest for meg i hele verden: Familien min!

Og dermed ble det verdens fineste familieportrett på armen – en tegning som betyr veldig mye for meg ❤️

 

 

/ Familien Klonk ❤️

13 kommentarer

Siste innlegg