Ny postkasse på 1-2-3

Da vi flyttet, ble postkassa hengende igjen, som den jo skal. Jeg hadde aldri tenkt over om postkassa er noe man tar med seg når man pakker seg ut av et sted, men det er det altså ikke.

Ny postkasse ventet utenfor vårt nye hus – en sjarmerende grønn, litt falmet og litt sliten postkasse som var festet til en påle som var stukket ned i grusen rett ved søppelbøttene. Den pålen rygget vi ned med hengeren den første uka 🙈

Og sånn hadde det seg at jeg tenkte på bestefar hver gang jeg så den slitne postkassa som lå og slang, for det hadde han nok ikke likt. Litt orden må man jo ha シ

Men da postmannen vår, som er verdens triveligste fyr, stoppet og lurte på om det ikke ville være mye mer praktisk for oss om vi flyttet postkassa til andre siden av huset isteden, sånn at vi slapp å ha den hengende på en påle – ble jeg hoppende glad. Jeg hadde nemlig tenkt at det var uaktuelt siden det ville medføre et ekstra stopp på post-ruta for postmannen vår – men det gjorde ingen verdens ting for ham!

Så da fikk jeg ut fingeren og kjøpte svart spraymaling – for så lett er det altså å freshe opp en postkasse som har vært ute ei vinternatt (lol):

Adjøss slitne postkasse – hello god-som-ny!

Voilá! Så skulle du ha en sliten postkasse du gjerne skulle byttet ut, prøv med en sprayboks først シ

/ “Litt orden må man jo ha” 😉❤️

2 kommentarer
    1. Så godt tips om å bare spraymale postkassen!😃 Det skal jeg definitivt ta med meg, for jeg blir gal av den «fine», grønne postkassen som har tydelige merker fra navnelapper etter tidligere eiere..!😆

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg