Ny uke og lys i tunellen

Noen mandager er “oh no, not ready for this” – mens andre er mer i gata “Yes! Ny uke, bring it on – let’s do this!”

I dag har jeg en sånn yes-dag! Og jeg er helt overbevist om at det er fordi sola skinner, ettermiddagene blir lysere og fuglene kvitrer – og ikke minst at vi begynner å se en ende på oppussingskaoset.

For dette skal sies å ha vært en lang prosess! Vaskerom-badet vårt er fortsatt ikke ferdig, men nå føler jeg endelig vi har kommet dit hvor det er på tide å legge de siste månedene med uoverensstemmelser bak oss.

Som jeg sa på snapstoryen min i forrige uke, har det vært mye kaos og frustrasjon. Ting har definitivt ikke gått etter planen, og selv om veldig mange naturligvis lurer på hva som har skjedd, håper jeg på forståelse for at jeg ikke ønsker å bruke bloggen min til å utbasunere min frustrasjon.

For som alltid når noen er uenige, er det greit å minne seg selv på at en sak alltid har tre sider: De to partenes versjoner – og sannheten 😊

Derfor er det så deilig heller å kunne fokusere på at sola nå skinner igjen, og at vi ser lyset i den eviglange oppussings-tunellen! Og siden alt har tatt så lang tid, føles det nå helt uvirkelig at vi snart har et nytt og deilig bad vi skal ta i bruk. For en luksus ⭐️

Nå kom jeg akkurat på hvor gøy det skal bli å fræshe opp det ferdige rommet med såper og planter og stæsj – og jeg gleder meg stort til å dele bilder av fremdriften, og ikke minst det ferdige resultatet så fort det er klart!

 

/ God ny uke ☀️

2 kommentarer
    1. Det at du ikkje vil seie meir om oppussingkaoset er slikt som gjer at denne bloggen er verdt å lese. Kjenner sjølv at eg blir nysgjerrig på kva som har skjedd, men vi treng jo absolutt ikkje å vite alt, og eg trur ikkje livet mitt blir noko betre av å vite det. Det å bli minna om at ei sak alltid har tre sider derimot, det kan gjere livet mitt litt betre.
      Håpar resten av veka blir i yes-stemning også!

      1. Så utrolig koselig av deg å skrive disse ordene til meg! Takk for at du forstår. Det har selvfølgelig vært fristende å legge ut alt som har skjedd fra ende til annen, men som du sier – livet blir jo ikke noe bedre av det 😊 Og nå har vi endelig kommet til en løsning vi kan leve med, så da er det bare å se framover 🎉 Fortsatt god uke til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg