På date med Ina Wroldsen

I går var endelig dagen kommet – dagen jeg har gledet meg til helt siden bursdagen min! Peter og jeg skulle på date 😍

Vi startet kvelden friskt, med en McFlurry hver – og en varm kaffe på deling 😂#thuglife

 

Og det var ikke en hvilken som helst date heller, vi skulle nemlig på konsert med Ina Wroldsen! Dama jeg i flere år har drømt om å se på scenen – endelig var det min tur!

Ikke bare er Ina en fantastisk låtskriver som produserer hit etter hit for andre artister, jeg mener hun er den beste vokalisten i Norge 🌟

Og for en konsert! For ei dame! Det var rett og slett helt fantastisk. Jeg hadde aldri vært på Foynhagen i Tønsberg før heller, og ble skikkelig positivt overrasket over den utrolig koselige stemningen det var i bakgården midt på Tønsberg brygge.

 

Det eneste problemet med konserter, er selvfølgelig å være 159 centimeter på strømpelesten – og det fikk meg til å tenke at dersom jeg hadde vært artist, skulle jeg avholdt minst én ekstrakonsert i hver by der høydegrensen for å komme inn er 165 centimeter 😅

Men et lite pusterom på date, på et utsolgt Foynhagen på en torsdag – det er hverdagslykke, det ❤️

/ Queen Ina 👑

3 kommentarer
    1. Hør “ symphony “ med Wroldsen og KORK.
      Fantastisk lekent og vakkert.

      Takk for tips, hadde aldri hørt om henne før. Hun er jo fantastisk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg