På hytta til eksen

De siste årene har svigers leid en hytte på Norefjell hver vinterferie, og invitert sine 4 barn, 3 svigerbarn, 10 barnebarn og 3 hunder til å være med.

Det har blitt en utrolig trivelig tradisjon for hele gjengen, men i fjor begynte svigers å mumle om at det kanskje var på tide å se annet vinterlandskap enn Norefjell. Vi begynte å snuse rundt etter andre hytteområder, og det var da jeg kom på det.

Det har seg jo sånn at jeg kjenner en kar som driver både hytteutbygging og hytteutleie på Blefjell.. Kunne Blefjell vært noe, da tro?

Og sånn har det seg at jeg akkurat nå befinner meg på vinterferie sammen med hele min svigerfamilie, på hytta til eksen min 😂

 

Og fy søren så fint det er her! Jeg har aldri vært på Blefjell før, hytta er helt magisk, og store og små storkoser seg fra morgen til kveld. Det er fantastisk å befinne seg i skikkelig snølandskap for første gang i år – for én ting er sikkert, vi trenger litt vinter, selv vi som gleder oss til våren 😉

I dag har vi testet langrennsskiene, og jeg følte vi var en sånn skikkelig friskus-familie som la i vei til tross for heftige vindkast og mørke skyer som truet på himmelen. Men i skiløypa viste det seg å være fullt av folk, så jeg innså ganske raskt at det bare var helt vanlige norske ski-forhold 😅👍🏼

 

Nå venter utendørs-jacuzzi og en varm badstue – før vi skal mekke fredagstaco mens vi sender en hilsen til eksen som holdt av vinterferieuka til oss ❄️❤️

/ God fredag!

PS. Er du lysten på å leie hytte på Blefjell, anbefaler jeg (og svigers!) å sjekke ut Blefjell Hytteutleie ☀️

6 kommentarer
    1. Bør trolig merkes med annonse/reklame for at du ikke skal få trøbbel. Og da tenker jeg ikke på trøbbel med mann, svigerfamilie eller x’en 😉

      1. Takk for innspill, jeg er godt kjent med reglene for kommersielle samarbeid 😉 Dette er kun en personlig anbefaling fordi vi er superfornøyde med ferien vår. Vi har betalt full pris for hytta, og har ingenting å tjene på at andre leier herfra 👍 Håper det var oppklarende 😊

    2. Oi, rett ved her jeg bor. Nesten så jeg må finne skia og ta meg en tur opp for å se om jeg ser dere 😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg