Sånne kommentarfelt 😍

Jeg har i grunnen ikke så mye til overs for kommentarfelt. Det vil si, jeg klarer ikke holde meg unna å lese hva som har blitt skrevet – selv om jeg jo bestandig vet hva som kommer.

Verst er det på Facebook, og etter 12 år blir jeg fortsatt overrasket over hva folk presterer å lire av seg – attpåtil med fullt navn. Har man noe på hjertet er det åpenbart godt å få det ut, selv om man muligens heller burde holdt det for seg selv.

Men kanskje er det nettopp derfor det er ekstra herlig de (få) gangene kommentarfeltet virkelig leverer. De gangene man leser og ender opp med å bli varm helt inn i hjerterota – og liksom får tilbake trua på menneskeheten igjen 😍

Det tipper jeg denne jenta fikk også, da hun postet en kommentar tidligere denne uka, på Facebook-gruppa “Jan Thomas og Einar blir venner – PODKAST“:

En ganske uskyldig post – så jeg stusset litt på at det hadde kommet inn hele 37 kommentarer. Derfor trykket jeg meg inn for å se. Og det var da jeg ble varm i hjertet! Se på dette, da:

Som om ikke dette var nok, toppet det seg da en av de to hovedpersonene selv kom på banen, nemlig Einar Tørnquist:

/ Sånne kommentarfelt vil vi ha ❤️

14 kommentarer
    1. Kjente det begynte å røre seg i øyekroken når jeg leste nedover, toppet seg med at jeg begynte å sippe skikkelig når jeg så kom til kommentaren til Einar T.
      Etter å ha skummet meg gjennom mye spy og oppgulp i diverse kommentarfelt, så fikk jeg endelig tro på menneskeheten igjen.😀👍
      Riktig god påske!

    2. Var nett på kurs med Jan Thomas…elsk..han er så deilig nedpå og utrolig lite høy på segselv….. Han bød på segselv og var dønn ærlig, no BS, fullstendig fantastisk !!! lykke til på show for hun med krykkene <3

    3. Herlighet, tusen takk for at du delte dette!
      Jeg, som deg, må alltid klikke meg inn, og blir like overrasket(!) over menneskeheten stort sett hver gang. Nå fikk jeg virkelig en tåre i øyekroken her. Så fantastisk! Hurra!
      God påske 😀

      Og takk for at du gjør hverdagen litt hyggeligere hver gang jeg klikker meg inn her 🙂

    4. Hei hei:) Har lest bloggen din lenge nå og har tenkt mye på noe. Jeg synes du virker så real, snill og menneskelig i forhold til mange andre bloggere, så jeg tenker at det er verdt et forsøk å spørre deg☺️ Mange bloggere reklamerer jo for mye materialistiske ting, sminke, selvbruning osv, ting som i det store bilde ikke betyr så mye. Men hva om du, som skiller deg så positivt ut i mengden kunne reklamert for noe virkelig viktig. Jeg jobber på sykehjem og ser hver dag hvor ensom mange av våre eldre er. Jeg skulle ønske det kom mere frem i lyset og ble mere fokus på det og at det etterhvert ble enn trend å kunne hjelpe mennesker frivillig. Tenk hvis du som blogger kunne reklamert for hele Norge hvor fint det kunne vært å være besøksvenn for eldre. Jeg er også sikker på at det er noe både du og Peter hadde likt og testet ut selv. Det tar ikke lange tiden, men det kan bety hele verden for noen. Det å få følelsen av å bety noe og bli sett kan være forebyggende for både ensomhet, depresjon, selvmord. Tenk hvis bloggnorge kunne reklamert for noe så positivt og ikke minst viktig. Jeg ser for meg at du er en sånn person som kunne klart å påvirket mange til dette. Ha en super påske videre☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg