Ses på Instagram!

Føler jeg begynner å bli en gammel traver i bloggverdenen når jeg må google for å se om jeg har skrevet om ting før.. Og litt for ofte ramler jeg over gamle innlegg som like gjerne kunne vært skrevet av noen andre enn meg. Jeg husker ingenting! 😂

I dag måtte jeg google konatil+instagram+blogg for å se om jeg hadde skrevet om Instagram på bloggen før – og det hadde jeg!

I 2016 hadde jeg skrevet et innlegg som het “IKKE FØLG MEG PÅ INSTAGRAM”, og pinlig nok ble jeg veldig nysgjerrig på min egen overskrift fra denne septemberdagen for over fire år siden 🙈

Innlegget handlet om at jeg hadde svimlende 9999 følgere!

Og det er jo sånn på Instagram, at når du runder 10.000 følgere, så står det plutselig 10t der isteden, og det syns jeg var en såpass rar følelse at jeg ønsket å beholde 9999 så lenge som mulig.

For jeg hadde alltid tenkt at runde tall var det store, men nå innså jeg at 9999 var både mystisk og spennende og fullt av forventning! For hvem ville bli nummer 10.000? Og når ville det skje..? I dag? I morgen? Om en uke..?

Dette er noen år siden som sagt, og siden jeg har rundet 10-tallet siden da, tenkte jeg å si fra om at selv om jeg ikke oppdaterer bloggen så ofte som før, så er jeg aktiv på Instagram med stort og smått hver dag.

Jeg setter pris på Instagram fordi det er spontant, og jeg liker også innboksen! Det virker som det er lavere terskel for å sende en melding dersom man lurer på noe eller har noe på hjertet, og det setter jeg pris på ❤️

På Instagram spør jeg ganske ofte følgerne mine om viktige spørsmål:

 

Eller jeg viser fram virkeligheten:

 

 

Eller jeg legger ut bilder av min mann når han ikke ser:

 

 

På Instagram heter jeg nå “konatil” – før jeg het jeg noe annet fordi konatil var opptatt, men hun som egentlig hadde det navnet ville plutselig ikke ha det lenger 😂  (Håper det skyldes at hun ble lei, og ikke at hun har vært gjennom en skilsmisse)

Kanskje vi ses der inne, da 😉

/ God torsdag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg