Sjokolademuffins og gaver på senga!

I dag føler jeg meg bare skikkelig heldig: Tenk å våkne opp til høylydt bursdagssang, saft, hjemmebakte sjokolademuffins med lys på, og gaver på senga! Det er fortsatt stas å ha bursdag 😍

For 38 år siden i dag, snek Farfar seg inn på fødeavdelingen utenom besøkstid med en liten bukett liljekonvaler. Det er fortsatt et mysterium hvor han fant liljekonvaler så tidlig våren 1982, men også et mysterium hvordan han klarte å komme seg inn på fødeavdelingen. Dette snakker vi om hvert år, og det er fortsatt like koselig å tenke på.

Men det er jo ikke til å komme utenom at alderen min nå begynner å dra seg til på papiret – selv om jeg ikke tenker nevneverdig over det selv. Jeg bare antar behovet for å ytre ordene: “Alder er bare et tall” er like rundt hjørnet – noe jeg føler er det sikreste tegnet som finnes på at man begynner å bli voksen 😋

I år ønsket jeg meg både tegninger og bursdagskort – og jeg fikk ønskene mine oppfylt! Pluss litt til ❤️

 

For øvrig er jeg strålende fornøyd med at bursdagsværet bød på sol og fint vær, og det faktum at man aldri blir for gammel for å bestemme bursdags-middagen! Eneste aberet er at man i voksen alder må lage den selv, så det blir sjeldent noen tre-retters 😅

Å ha bursdag midt i mai er fantastisk – selv om det i år er litt spesielt å få bursdagsklem:

Papsen ❤️

 

… Men det tar vi igjen til neste år 😉

/ Gratulerer med dagen til deg også, Stevie Wonder! 70 år! (Husk, det er bare et tall 😋)

5 kommentarer
    1. Mamma starta denne dagen i 1982 (13.mai altså), som 3 barnsmor, å avslutta den som 5.barnsmor 😉 Æ å tvillingsøstra mi, villa ikke vente te terminen 17.mai, så vi valgte oss 13.mai 😉 Hipp hurra for dæ å oss i dag👏

      Ser du våkna te litt bedre vær enn oss her i Trondheim, her kunne vi nesten høre brøytebilene, og alebrett kunne vært ett alternativ til bursdagsgave 😂

      Ps: Vi deler også dag med Carl Piliph og Aleksander Rybak;)
      På dagen vår 13.05.20, var d også 90 år siden Fritjof Nansen døde🤷🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg