Spørsmålsrunde!

I dag fikk jeg en melding på Instagram fra ei som lurte på om Peter og jeg kunne lage en spørsmåls-spesial av Gjesterommet snart.

Og siden spørsmål og svar alltid er morsomt, men ikke alle blogglesere hører på podcast (enda 🙊) –  tenkte jeg det var på tide med en ny runde her på bloggen også!

Erfaringsmessig pleier det å komme inn mye forskjellig, men jeg skal prøve å svare etter beste evne. Så om du lurer på hva jeg må gjøre hver eneste kveld før jeg legger meg, hvorfor jeg ikke lar barna mine drikke brus – eller om jeg planlegger å klippe meg kort igjen – fyr løs i kommentarfeltet! 😉

Men om du lurer på noe, bare husk en ting, da.

Pappa leser bloggen.

/ … Eller send en melding på instagram eller i innboksen til konatil på facebook 😉

16 kommentarer
    1. Er du og Peter enige om kostholdet i heimen? Brus er absolutt ikke bra for noen men jeg er av den typen «alt med måte»

      Er du og Peter aldri på kjærestetur og drikker dere litt småfulle og bare lar kjærligheten blomstre?

      Hva er du utdannet som?

      Er du fornøyd med livet?

    2. Ett meget dypt spørsmål. Hva er din mening med livet? Håper på ett svar som ikke er barna dine, for det sier seg selv nesten når man har fått barn!

      Hvilken karakter liker du best i Harry Potter?

      Hva er favoritt hverdagsmaten?

      Hvor går din grense ved utroskap? Har du og Petter snakket noe om dette, og har en felles forståelse?

      Gleder meg til å høre den nyeste podcasten deres i morgen når jeg har selvpleiedag på badet!

    3. Hvorfor lar du ikke barna drikke brus?
      Hvordan får du andre til å respektere det valget?
      For det vil jeg gjøre også! Mine har ikke drukket brus enda, og de behøver det jo ikke heller.

    4. Hva tenker du om
      «Klimakrisa»? (I mine øyne er det ingen klimakrise, klimaet endrer seg hele tiden som det alltid har gjort)

      Nekter du Peter å drikke brus og spise sjokkis?

      Drikker du aldri brus eller spiser godteri selv?

      Hva er din livrett?

      Fineste plassen du har besøkt?

      Har dere god kontakt med familie?

    5. Er det kjedelig å være alene i huset på dagtid, eller nyter du det?

      Beste tips til en ganske nybakt småbarnsmor? (Har en liten gutt på seks måneder 😍)

    6. Hvilke bransjer har du jobbet innen? Hva jobbet du med i sommer? Kjenner du noengang på at det er litt traurig å gå hjemme hele dagen uten input fra kollegaer? Hvordan klare å utvikle seg som menneske når man bare går hjemme og skriver blogg?

    7. Hvor lang tid tok det fra deres møttes til dere var kjærester?
      Husker dere hva dere gjorde på første og andre date?
      Var dere helt enige om når dere skulle få barn?

    8. Kan du merke innlegg med mat som “oppskrifter”? Må lete så lenge etter mine nye middagsfavoritter “mutterns fugl i fløte” og “laksewraps”. Det siste som er merket som oppskrift er rocky road 😊.

    9. Supert med spørsmålsrunde😊 Her kommer en liten blanding: Har dere noen planer for sommeren? Hvordan går det med hunden? Hva slags yrker tror du barna kommer til å ha som voksne? Ha en fin dag videre🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg