Trebarnsforeldre for en dag ❤️

Denne helgen har jeg gledet meg til veldig lenge! For Peter og jeg skal være trebarnsforeldre det neste døgnet ❤️

Min lille nevø har rukket å bli tre måneder, og i dag skal mor og far i bryllup. Kjøleskapet er fullt av morsmelk, stellematten ligger klar med en stabel bleier – barnevogna står parat, og jeg gleder meg helt vilt til pludring og babykos!

Akkurat nå er jeg litt i sjokk over alt jeg har glemt, det er jo tross alt bare fire år siden vi hadde en baby i hus selv – men alt jeg var drillet på den gang, sitter ikke akkurat i fingerspissene lenger..

Den største utfordringen blir nok å ikke kunne dra frem ammepuppen hver gang det er nødvendig, men heldigvis har mor pumpet de nødvendige mengdene, så flaskene står klare til oppvarming.

Og så må jeg innrømme at jeg er veldig spent på hvilken konklusjon Peter og jeg kommer fram til i morgen kveld når gjestene har reist, og våre egne barn er i seng for kvelden.

Kommer vi til å puste lettet ut fordi vi er ferdige med babytida – eller kommer det til å rasle noe helt helt ekstremt i eggstokkene? Dette blir spennende 😂


/ To be continued 😍

4 kommentarer
    1. Så han har kommet hjem altså? 😀 Spent på hans neste blogginnlegg ja… Det går nok helt fint med den lille tassen, tenker jeg – koselig med sånne små da. <3 År og dag siden jeg holdt i en sånn liten en nå…

    2. Ååååååh så koselig😍 Håper det går greit og at alle får en fin helg. Håper på rasling, dere vet hva Erna har sagt. Hilsen en sliten, men lykkelig trebarnsmor🤱🏻🤱🏻🤱🏻❤️❤️💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg