Vask med meg!

Her om dagen ble jeg tipset om en instagramkonto som først fikk meg til å tenke: Hvorfor i all verden skal jeg følge den..? Men det var helt til jeg sjekket ut kontoen litt nøyere, og oppdaget at den var helt genial!

For den gjorde meg både inspirert og glad, og det er litt av et kunststykke – for dette var nemlig en norsk instagramprofil som gir folk vaskeråd! Tenk å klare det kunststykket å inspirere folk til å få lyst til å vaske 🙈

Denne kontoen er altså full av gode vasketips, og fra tid til annen legger hun ut vaske-challenges, altså utfordringer som hun oppfordrer oss til å slenge oss på. For eksempel å vaske pulverskuffen i vaskemaskinen!

Og alle bare: Yeeey! Selvfølgelig skal vi være med!

Og alle bare: Hupps, lurer på hvordan skuffen min ser ut…

Og alle bare: Oooh, smart!

Og alle bare: Wow, det var lurt!

Og alle bare: Det DER skal jeg også gjøre!

 

Så enkelt og greit er det faktisk: Når man ser hvor lett det kan gjøres, blir man inspirert og gira på å prøve det samme! Og dette er akkurat det jeg trenger – å bli minnet på at det er på tide å vaske kjøkkenvifta eller dusjhylla eller kjøleskapet 😍

Profilen heter “vaskmedmeg”, og det er den profesjonelle rengjøreren Ralu som driver den 👏🏼

Så hvis du har lyst til å bli inspirert til å vaske mer (jeg vet, det høres sykt ut), følg Vaskmedmeg og vask med, du også 😄

/  Nå skal jeg sjekke pulverskuffen i vaskemaskinen 😅

8 kommentarer
    1. Jeg kom over den instagrammen for noen uker siden. Mange smarte tips, så en eller annen dag skal jeg ta fatt på et par prosjekt. Såpeskuffen i vaskemaskinen tar jeg heldigvis for meg noen ganger i året. Nå bruker vi kun KLAR sitt flytende vaskemiddel, ikke lengre pulver og tøymykner. Nå ser den heldigvis bra ut hele tiden. I tillegg er det svanemerket, norsk merke og de bruker resirkulert emballasje. Hot tips 😁

    2. Før jeg fikk ny vaskemaskin var det noen som tipset meg om å alltid ha pulverskuffen åpen mellom hver vask. Da blir det tørt nedi skuffen og neste gang en tar pulver i så klebes det ikke i alt det fuktige. Helt logisk, men så langt har jeg tydeligvis ikke klart å tenke på egenhånd. Har hatt maskinen i snart 2 år og pulverskuffen ser helt ny ut uten at jeg har vasket den. Anbefales!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg