Venninna i boden

I helgen fikk jeg en snap fra ei som lurte på om jeg ikke har venner 😳

Først skjønte jeg ikke hva vedkommende mente, men da hun forklarte seg ytterligere, gikk det jo opp for meg hvorfor hun spurte. For det er jo helt sant – jeg deler aldri venne-ting! Verken på bloggen eller Snapchat eller andre steder.

Utad må det jo se ut som om jeg bare er hjemme med familien (noe jeg også er størstedelen av tiden 😂) – men jeg er altså ikke nødvendigvis så glad i å dokumentere ting jeg gjør på fritiden.

Men jeg har venner! Og en av dem heter Silje – og i dag hadde vi en date i boden!

Hver gang jeg er sammen med Silje, blir jeg minnet på at det er noen mennesker man bare får energi av å være rundt. Hun er en sånn en, og jeg har aldri i mitt liv møtt noen med større omsorg enn den jenta der.

Vi ler mye av at hun er gift med min gamle håndballtrener Morten, som jeg var stup-forelsket i da jeg spilte på Jenter 12 – og det fikk vi sjansen til å snakke enda litt mer om i dag!

Silje er nemlig fast medlem av Mammabanden – og i dag var jeg gjest på Mammabandens podcast! Det morsomste var at episoden ble spilt inn i boden vår, for der er det så mye klær og kaos at lyden blir perfekt dempet 😂

Episoden kommer ikke før på mandag – men hvis du er like glad i podcast som meg, er det bare å glede seg til tidenes søteste historie fra Silje, om en gammel mann som gjorde meg så rørt at jeg begynte å grine ❤️

Og skulle du ha behov for å høre på podcast før mandag, kan du sjekke ut den rykende ferske episoden av “Gjesterommet” som Peter og jeg la ut i kveld 😊

/ Ha en fantastisk kveld, med eller uten Silje シ

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg