Når gubben blir borte

Noen dager får man bare nok. Nok av den kranglete strekken i ryggen. Nok av grinete unger som nekter å sove formiddagshvil. Nok av den masete kjerringa som gnåler om hva som må kjøpes inn til middag. Nok av unger som roper: – “Se nå, pappa! Se nå, pappa! Så du det, pappa? Se nå, pappa!”

På dager som dette pleier jeg å finne Peter i “time out” på do. Eller på verandaen, under teppet på sofaen, på senga, på gulvet i stua, i garasjen eller i boden.

Men i dag ble time-out’en hans ekstra lang, for han var rett og slett borte vekk. Og det var ikke før vi hørte et fly på himmelen og kikket opp, at vi oppdaget ham..

 

 

Da vet du at gubben er desperat etter litt egentid, da 🙂

 

/ Flaks han ikke trillet ned.. 🙂

* Følg Konatil på Facebook *

6 kommentarer
    1. Med andre ord ville han absolutt ikkje verte funne idag, haha! Det var jo eigentleg genialt. Berre synd vi har så høgt hus at eg ikkje har moglegheit til å kome meg opp på taket 😛

    2. Ser ut som om han trengte en liten pause 🙂 Og det er heeelt lov! Selv har jeg hatt “husmorferie” hjemme imens mann og barn har vært på campingen. Herlig (nesten fælt å si det) med litt fri, men herregud som jeg gleder meg til i morgen når de kommer hjem 🙂 Ha en fin kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg