Beste jeg har sett på lenge!

I dag gikk det vel egentlig opp for meg at jeg har trengt litt tid på å fordøye nesten-påkjørselen tidligere denne uka. Samtidig var det så fantastisk å lese alle tilbakemeldingene som tikket inn på innlegget!

I en av kommentarene fikk jeg et tips fra “Mads” som jeg MÅ dele videre. Jeg elsker kampanjer som får meg til å føle noe, og både Peter og jeg ble helt satt ut av denne!

 

 

Det viser seg at Gjensidige og Trygg Trafikk har laget en helt genial greie som heter “Hold Fokus”, som du faktisk bare blir nødt til å sjekke ut. Jeg LOVER deg at du kommer til å bli overrasket og få en opplevelse du ikke kommer til å glemme med det første, for dette er faktisk helt genialt.

Du legger inn mobilnummeret ditt og trykker “Koble til med Facebook”. (Hverken mobilnummeret eller Facebook-infoen blir lagret, publisert eller delt noe sted. Dette er kun for å gjøre opplevelsen mer personlig. Trust me, jeg har dobbeltsjekket 😉

Bare trykk deg inn og ha mobilen i nærheten. Etterpå kan du spre budskapet til vennene dine eller legg igjen en kommentar her 😉

Hold fokus –> Klikk her

 

/ I dag er det faktisk Refleksdagen også – så husk refleksen i høstmørket!

* Følg Mobilpoliti-kona på Facebook *

9 kommentarer
    1. Så flott at du deler denne! Den er sterk og dagsaktuell som bare det. Den største årsaken til trafikkulykker er førerfeil og deriblant ligger uoppmerksomhet.
      Tusen takk for at du og Peter engasjerer dere!
      Vennlig hilsen Siw i Trygg Trafikk 🙂

    2. Wow! Så moro at denne nådde fram til Trygg Trafikk! Videoen var virkelig bra laget, skvatt flere ganger i stolen underveis. En glede å dele et så viktig budskap! 🙂

    3. Jeg ble ringt opp senere idag etter å ha sett den filmen og fikk meld med “jeg er på vei” fra holdfokus. Flere som har opplevd det? Syns det var litt skummelt/ekkekt.

    4. Gikk inn på siden etter at jeg så den kommentaren i det forrige innlegget! Veldig sterk kampanje med et viktig budskap. Delte den på Facebook, så håper flere klikker seg inn!
      Flott at du skriver slike innlegg, Christina 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg