Mandagstanker

Da jeg gikk på ungdomsskolen husker jeg lærer Jorunn snakket om at mai var kaos-måneden. Ikke bare kom helligdagene på rad og rekke, men det var tentamener, eksamener og lesedager – og vips så var det juni og sommerferie.

Og så langt har mai faktisk vært rimelig kaotisk. Ingen tentamener og lesedager, men det er mye som skjer i blogg-kulissene om dagen som krever en del tankevirksomhet. Det har gjort at jeg de siste dagene har tenkt mye på det første møtet mitt med Gaute i Nettavisen i 2015, der jeg kom svinsende inn på kontoret hans og sa at jeg hadde bestemt meg for å starte en blogg om hemoroider.

Haha! Gaute er en fin fyr, han smilte og hørte interessert på hva jeg hadde å si. Han lurte på hva jeg hadde tenkt, og jeg sa det kom til å bli litt hemoroider, og ganske mye smilefjes. Det er ingen hemmelighet at jeg til dags dato er veldig takknemlig for at Gaute trodde på meg og ga meg sjansen 🙂

Og her sitter jeg nå, tre år etter med en blogg som ruller og går og gir meg masse glede hver eneste dag. Jeg stortrives med å skrive, og er kjempetakknemlig for hver og en som stikker innom i løpet av dagen <3

Det rareste er kanskje at jeg tenker at du som leser er akkurat som meg. At du også misliker forandringer like mye som meg, at du også trenger å forberedes litt før noe skal skje. Så derfor ønsket jeg bare raskt å si ifra.

“Kona til” skal rulle videre, men det blir noen endringer snart. Jeg gleder meg stort til fortsettelsen og håper du blir med 🙂

Jeg har også bestemt meg for å bytte bilde i headeren i løpet av sommeren, for å få litt forandring. Fint med noe nytt, selv om det er litt skummelt også 😉

Så nå er du liksom forberedt. Jeg er forberedt. For jeg tenker jo at du er litt som meg – vi liker å være litt forberedt 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

/ God ny uke! ❤️

11 kommentarer
    1. Haha, håper de store forandringene du sikter til er større enn bytte av forsidebilde? 😉
      Vi er tydeligvis ikke helt like, for i mitt hode forestilte jeg meg voldsomme forandringer som ny baby, deltagelse i reality-tv eller enda en runde med malekosten (disse tre er vel likeverdige i Konatil-verdenen?).
      Jeg satser på at det er en mellomting! Kanskje du skal få din egen youtube-kanal? 😉

    2. Det blir ikke ny baby med det første – men husker du jeg skrev om Paradise Hotel med slitne småbarnsforeldre?! Håhåhå!

      Neida 😉

      Det er ikke voldsomme forandringer kanskje, men nok til at jeg er veldig spent. For ei traust jente som meg skal det jo ikke så mye til, da 😉
      God mandag!

    3. Hehe av en eller annen grunn kjente jeg at det var veldig behagelig å få vite at det blir noen forandringer, uansett hva det er. Liker heller ikke forandringer, hvertfall ikke når de er uforberedt. Sånn som F. Eks helt nye oppdateringer og oppsett på Facebook /Instagram og til og med Gmail appen. Skjønner ingenting, og når jeg endelig er komfortabel med endringene, kommer en ny. Samme grunn til at jeg hater når jeg må kjøpe ny tlf.
      Så ja. 29 is the new 80

    4. Håper du kommer til å skrive mye mer framover! Digger bloggen! Lykke til med forandringene, blir spennende 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg