Feriepausen

For første gang har ferien vår vart lenger enn 10 dager, og for første gang har vi virkelig klart å finne roen. Jeg vet ikke helt om det skyldes innstillingen før avreise, eller om vi bare har hatt nok av tid til å gjøre alt vi hadde lyst til.

Nå skal det sies at jeg liker å reise bort uten forventninger, for det minsker fallhøyden enormt. Alt blir liksom en bonus, og det føler jeg denne ferien har vært fra ende til annen.

For nå som ferien vår nærmer seg slutten, føler jeg virkelig at jeg har vært på ferie! De siste dagene har vi til og med våknet om morgenen uten en plan for dagen, og det har vært overraskende avslappende.

Ikke minst har hodet mitt fått hvilt seg litt, det har resultert i færre bloggoppdateringer enn ønskelig, men det har vært ekstremt godt for nøtta etter de kaotiske månedene i blogglandia jeg har lagt bak meg 🙂


 

Før vi dro, hadde jeg sett for meg at det kom til å bli plenty av historier å blogge om her nede, kanskje først og fremst ulike utfordringer med å sette ny rekord i ferielengde med svigers 😉 

Det sies jo at gjester pleier å begynne å lukte etter noen dager, men jeg tror faktisk det går greit fortsatt! Vi storkoser oss, og det er sånn at jeg faktisk må klype meg i armen fordi vi er så heldige som har denne muligheten til å feriere sammen.

Men nå er det bare et par dager igjen, så venter turen tilbake til Norge. Hører rykter om at sommervarmen er i ferd med å gi seg der hjemme, men det går helt fint.

For hodet er fylt av gode Spaniaminner, og de lever vi lenge på 🙂
 

/ For mer feriekos, følg umulius82 på snapchat ☀️

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg