Trøtte mandagstryner

Etter at jeg postet innlegget “Trøtt i trynet” på søndag, fikk jeg helt noia. For nederst i saken spurte jeg om ikke du kunne sende meg ditt før- og etterbilde. Samboeren min bare lo, og sa at det var det ingen som kom til å tørre.. Og da jeg hadde trykket “publiser” gikk det opp for meg hvor forferdelig flaut det ville bli hvis det ikke dukket opp en eneste mail!

 

 

Men..

Gjett hvem som tok feil! Oh yes; Peter 🙂 For selvsagt fikk jeg mail!

Jeg hadde håpet på fire stykker, men det kom faktisk over dobbelt så mange! Ja, til og med to som ikke ønsket å få bildet sitt publisert.. 😉

Så her kommer altså et knippe med tøffe mandagstryner, som tok utfordringen min på strak arm:

 

 

 

 

/ Tusen takk, jenter! 🙂

* Følg Happywife på Facebook *

7 kommentarer
    1. Så gøy at folk tok utfordringen! Klapp på skulderen til dere. Artig å se hvordan resultatet ble. Nr 3 og 5 så jo klar ut for fest, tross at det var mandagsmorgen💃🏼
      Ha en fin dag.

    2. Petter må passe seg nå hihi..
      Mottoet “Happy wife, happy life” burde henge på speilet så han ser 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg