Hyttetur og tøffelhelt

Først må jeg bare få takke for den enorme responsen etter gårsdagens episode av Bloggerne! Snapchat kokte i går kveld, og det var så mange meldinger da jeg våknet i morges at jeg enda ikke har rukket å sjekke alle. Men tusen takk til alle som syns det var moro å bli litt bedre kjent med oss 🙂

Det var selvfølgelig helt forferdelig å se seg selv på TV, i alle fall for meg som foretrekker å holde meg i skyggen av Peter. Han elsker jo oppmerksomhet, og jeg tror han syns det var skikkelig stas å se seg selv på skjermen, selv om han ikke har innrømmet det enda 🙂

Det verste med gårsdagens episode, var at vi hadde første opptaksdag da vi skulle pakke før en hyttetur. Vet ikke om det kom ordentlig fram på skjermen (haha), men Peter og jeg er virkelig i usynk når det kommer til pakking. Jeg planlegger, skriver lister og har full kontroll, mens han foretrekker å pakke fem minutter før avreise. Og det irriterer meg selvfølgelig noe grusomt. Vet ikke om man kan se det på meg?

 

 

Det kom desidert flest reaksjoner på Peters hvite sokker i de stygge tøflene, og da lo jeg faktisk høyt i sofaen selv også 🙂

 

 

Det var koselig å se igjen krabbefiskingen, og ikke minst innse hvor store barna våre har blitt på litt over et halvt år! Også ble jeg helt varm i hjertet av å se disse to <3

 

 

Nå er det straks klart for kveldens episode – gubben har rigget seg til i sofakroken, og jeg er spent på om vi får se noe rundt oppstarten av Konatil! Det tror jeg blir fint – og skikkelig flaut. Det tok nemlig litt av når jeg fikk mine første likes 🙂

 

/ TV2 Livsstil 21.30!

Les også:
Hemmelig kodespråk
Krampelatter og flauepute

* Følg Flauekona på Facebook *

75 kommentarer
    1. Må si at scenen med Nora og Peter i går på stellematta var helt fantastisk – selv om han endte opp med å skremme den lille frøkna :p
      Du er jo helt rå 🙂 Tror nok dere begge er storfavoritter på bloggerne i år 🙂

    2. Må bare si at jeg rett og slett DIGGER dere to! Dere er helt amazing sammen, for et par! Dere er så kule og skjønne sammen. Og Christina; du er utrolig pen! Sånn skjønn-vakker-pen. 🙂
      Ha en super kveld videre, begge to! <3

    3. Elsker bloggen din, og digger deg enda mer etter å ha sett deg på tv! Du virker som en herlig person 🙂

    4. Synes reaksjonene deres på første likes var helt fantastiske, ble bare sittende her å humre og bli glad sjøl jeg😀😁

    5. Du er grunnen til jeg ser på bloggerne i år 🙂 du tar deg godt ut 🙂 og elsker å se deres familie kemi 🙂 selv om mannen er en tøffel(helt) så er det ingen tvil om at han har fått konkurranse i blogg verden, fordi du er den nye stjerna 🙂

    6. Digger dere! Det er noe sykt oppfriskende med å se to så jordnære og flotte folk blant all glam og botox. Dere kler skjermen begge to 😊

    7. Jeg har fulgt bloggene deres en stund nå, og syns det var sååå morsomt å få se dere litt live også! Dere er en skikkelig sjarmerende familie, og jeg gleder meg til å følge dere videre både på blogg og på tv 🙂

    8. Herregud! Jeg dæver av dere! Dere gjør det verdt å se bloggerne! Bare kjipt med pausen når det er de andres tur på skjermen. Få deres eget program!

    9. Bloggen din er fantastisk!! 😀 du skriver så utrolig morsomt. Veldig gøy å se deg på
      bloggerne, gleder meg til å følge deg på blogg og TV fremover 🙂

    10. Det var jeg som la inn din første kommentar, og jeg ble helt rørt nå i kveld da jeg så hvor glad du ble! 🙂 Også veldig kult at du likte min hjemmetegna flauepute på snap i går 😀

    11. Dere er så fine, ler meg skakk. Og for noen kule kidz. Digger at dere er så lite høytidelige og at man ser at dere har det så gøy sammen. Pluss for skikkelige lættis pappatøfler altså. Obligatorisk!

    12. Er så gøy å følge med på dere! Heldigvis er det på opptak her i heimen, for gikk glipp av episode nr to med dere…men nå er jeg ajour! Liker så godt at dere er så ekte! Akuratt sånn jeg kjenner deg og!:) herlig! Gleder meg til fortsettelsen!

    13. Jeg må bare si at jeg har et utrolig godt inntrykk av deg gjennom både bloggen og Bloggerne 🙂 jeg sitter igjen med et smil om munnen når jeg leser nye innlegg fra deg, og vil vel egentlig bare takke for jobben du gjør! Hvis jeg noen gang møter Peter lover jeg å spørre om han er typen til Konatil 🙂 stå på videre!

    14. Den rutete skjorta: Og den lille frøkna er så pappajente! Ekstra koselig 🙂 Det skal vel godt gjøres å konkurrere med Sophie og Anna – men håper vi tilfører programmet litt “normal” hverdag som folk kan kjenne seg igjen i 🙂

    15. Marie: Vi var litt bekymret for hvordan dette skulle gå, siden det tross alt er veldig lite glam og baluba i småbarnslivet for tida.. Men hvis vi har en oppfriskende effekt, må jeg si vi har overgått oss selv, haha! Tusen takk 😉

    16. Kristine: Å herremin, tenk deg familien Klonk med eget program!! Hahaha, nei det hadde blitt i overkant tror jeg.. Men takk for en god latter 😉

    17. Regine Karlsen: Så trivelig å høre – og takk for at du følger bloggen min! Nå er det jo ingen hemmelighet lenger hvor glad jeg blir av sånt heller 😉

    18. Marielle Bratthammer: Uansett hvordan klipperne får meg til å se ut i de neste episodene, så har jeg et håp om at jeg kan regne med deg, Marielle 😉 Hihi <3

    19. Randi: ÅÅÅÅh, hahaha, så fantastisk at du fikk det med deg! Den første kommentaren vil for alltid være ekstra spesiell 🙂 Flaueputa di var smashing! Og lik farge som min 😉

    20. Håfleraua: Ja, ikke sant jeg er hakket morsommere? Neida. Joda 😉 Gjesterommet kommer så fort lillesnuppa er frisk og barnevakten er klar! Nå har vi sykt mye å prate om hvertfall 🙂

    21. Du passer ikke sammen med Peter. Kjedelig, nerdete utseende og en traust, sur, bitchy personlighet. Du kunne vært moren hans. Han er ungdommelig, morsom og fin og se på!

    22. Nina: Oi! Dette må jeg nesten videreformidle til Peter. Litt kjipt for meg hvis han mener det samme som deg, for vi har jo fått to barn sammen – også har vi planer om å gifte oss. Herregud, han kan jo virkelig gå på en skikkelig smell! Ingen vil vel gifte seg med en bitch som kunne vært sin egen mor? Du har forresten helt rett i at han er ungdommelig, morsom og fin å se på.. Det er derfor jeg elsker ham så høyt 🙂

    23. Linn: De pappatøflene har vært på butikken mang en gang, skal jeg si deg! Må være fryktelig gode å gå i 😉 Og kidsa våre er helt tipp topp – skjønner ikke hvordan vi har klart det egentlig.. Haha!

    24. Trine: Opptaker’n er et must! Ja, ekte kan jeg skrive under på at vi er altså.. What you see is what you get 😉 (På godt og vondt da, kan du si, hehe)

    25. Renate: Takk for fine ord! Håper du møter Peter en vakker dag 😉 Glad for å høre at bloggen fremkaller smil – det er mitt aller høyeste ønske! Ha en fin kveld 🙂

    26. Jeg som bare smugkikker på Bloggerne hadde ikke tenkt til å skrive kommentar, men nå måtte jeg bare svare “Nina” der oppe:
      Herregud, ta deg en bolle! Hva om noen hadde sagt akkurat det samme til deg? Altfor lett å være “”””tøff”””” bak skjermen..
      Så må jeg bare si at du er så morsom, Christina (og nydelig! Du er sånn pen/nydelig som det ikke går an å se seg mett på). Dere viser en hverdag som mange småbarnsfamilier kjenner seg igjen i. Gleder meg til å følge dere videre – herlige foreldre og herlige barn 🙂

    27. Jeg ELSKER dere! Dere skulle hatt deres egen serie.
      Den ville jeg sittet benket for å se…Hver eneste dag!! Savner gjesterommet. Jeg og mannen satt og hørte gjennom alle episodene en dag, og vi holdt på å revne begge to😂😂 Gleder meg til å både se og høre mer av dere😊
      Og forresten, Peter er easy on the eyes…Men det er pokker meg du og😉❤️ Dere er et så søtt par, og passer perfekt sammen. Utfyller hverandre helt❤️

    28. Kjenner meg såå igjen i det å skrive lister når man skal pakke. Vil være klar i god tid og ha full oversikt. Blir så stressa av at gubben bare skal slenge noe nedi baggen 5 min før vi skal dra 😉 Synes du var bemerkelsesverdig rolig da han løp rundt og så etter kamera og skulle dra i tøflene 🙂

    29. Kjenner meg igjen i pakkeforskjellene altså..
      Har en samboer som var helt overbevist over at han klarte seg med en bukse og to tskjorter når vi skulle på ferie i berlin midt på sommeren i ei uke.. :p
      Fikk noen lovord da jeg hadde pakka ekstra klær likevel! :p

    30. Ser Bloggerne kun på grunn av dere!
      Digger dere og bloggene deres, de har
      reddet mang en dag for meg 🙂
      PS: Tror absolutt IKKE du er en sur bitch!!

    31. pakkingen her i hus foregår slik; jeg pakker mine ting, ting til hunden, ting til Nora, av og til noe som gubben må ha(hvis det skal være pynting osv). Gubben tar toalettmappen og er klar 5min før vi starter 😂😂
      Også vil jeg bare si: DIGGER DERE! 😀😀

    32. Dere tilfører serien litt tyngde, og det trengs! 🙂 Hipp hurra for ekte mennesker, bak fasaden og alt det der.
      Og så godt å se at jeg ikke er den eneste med en mann som pakker i siste liten og heller ikke er alene om å bli litt (les: væææældig) frustrert av det! 😀
      Min mann går dog ikke i slike fine sokker i tøfla (Hahaha!), for her hjemme er alle sokkene single, på evig leting etter sin venstre/høyre! Takk for morsomme TV-øyeblikk og herlige blogger 🙂 PS. Hvor gamle er (de søte) barna deres?

    33. Jeg digger dere! Ser på Bloggerne fordi dere er med 🙂 og elsker bloggen din 🙂 skikkelig gladblogg som jeg alltid må smile av. Sitter ofte og humrer for meg selv når jeg leser den (Peter sin også!) Dere er kule 😀 Kjenner meg også veldig igjen i mye av det dere skriver, for jeg er på samme alder, er gift og vi har to gutter på 7 mnd og 3 år. Er så gøy å følge andre småbarnsforeldres hverdag.
      Stå på videre! Og ikke bry deg om Nina over her eller andre som slenger ut slikt piss. Jeg synes ihvertfall dere passer perfekt sammen, og det ser ut som at dere har det veldig gøy!! Fine folk 🙂 Skulle gjerne likt og hatt dere som venner 😀 hihi

    34. Bloggerne har fått en ny seer, og det er takket være dere!:) Den ungdommelige, flotte Peter, og bitchete Christina. Tommel opp for dere altså!:) Koselig at Nina legger igjen litt konstruktiv kritikk også:);
      Keep up the good work, dere er sprudlende folk med en humor som får meg til å le høyt til og med på grå dager. Kan godt være fordi jeg er en nerdete bitch sjøl.

    35. Jeg har sagt det før, men en god ting kan ikke sies for ofte: Dere er to GLEDESSPREDERE!! Blir i godt humør av å følge dere😄 Dere kler hverandre veldig godt😉

    36. Jeg var så lur at jeg leste pappahjertes blogg først i dag. Det endte med at jeg måtte bla gjennom kommentarfeltet ditt kun for å se Ninas kommentar med egne øyne. Og jeg lo. Både av pappahjertes svar og av ditt svar! For å si det sånn, jeg leser ikke disse to bloggene som nattarutine av noen andre grunner enn at jeg digger personlighetene deres, humoren og godheten dere utstråler 🙂 Underholdning på høyt nivå! Men nå innser jeg at kommentarfeltet også skal bli en del av denne sengerutinen. Nå er jeg ikke veldig kjent med hvordan det er å bli offer for “offentlig” drittslenging, men om det ser slik ut hver gang kan man umulig ta det til seg. Jeg liker dere!

    37. Dere skriver så forfriskende bra, blogg-lesingen min er tatt til et nytt nivå 🙂
      Men, én liten ting vil jeg gjerne komme med: “enda” og “ennå” betyr ikke det samme! “Ennå” brukes i forbindelse med tid: “han vil ikke innrømme det ennå”. “Enda” brukes som en slags “selv om”/”igjen”. “Hun vil ikke ha meg, enda jeg er en fotomodell”.
      Sånn, da var visst en kommentar som var ment å være hyggelig, blitt en pekefinger. Sorry!

    38. Dere er herlige! Eneste to bloggene jeg leser. Og eneste grunnen til at jeg ser på Bloggerne. Du er min favoritt:) Også har vi jo begge samme hund på samme alder med sine sykdommer😂 Takk for masse gode oppskrifter og en fantastisk humor👌
      NINA- alltid noen som er så sjalu, at de bare må slengedritt.slår nok tilbake en dag.

    39. Herrepitter for ein kommentar! Nerdete og bitchy😂 Nå kjenne ikkje eg deg Christina, men det virka nå te å vara komplett skivebom. Og som mamme te to guttar på 1 og 3 år og avte te ein på 32 så kan eg skriva onna på kor frustrerande det kan varra å pakka te tur😩 Me reise vekk i påsken og listene e allerede skrevet👍

    40. Åh herregud! Jeg dævver!! Jeg snakker med søstra mi, om deg… Jeg ler aldri høyt av å lese eller se på TV. Men du, du får meg til å le meg i hjel! Du er så fantastisk morsom på en utrolig søt måte. Leste opp Duanes syndrom innlegget i tlf til søstra mi nå, kom meg såvidt gjennom det.. Rett og slett fordi jeg lo til tårene trilla. Åh, takk.. Nå lever jeg noen år lengre etter latterkulene du har gitt meg:)

    41. Det var veldig morsomt å se dere på tv-skjermen! Har aldri fulgt Peter sin blogg, men liker din veldig godt 🙂

    42. Heia, etter og ha sedd på bloggerne så ble jeg inspirert til og starte blogg selv så i dag åpnet jeg min egen blogg 😊 Syns dokker gjør det bra og syns dokker hva ett herlig par og gleder meg til og følge med vidre 😊

    43. Kjære Christina!
      Ikke bry deg om “Nina” lenger oppe i kommentarfeltet. Hun er bare misunnelig 😉 Dere er kule!!

    44. Nei, nå må jeg nesten skaffe meg TV, merker jeg. Dere er jo helt fantastiske på internett, og med så gode reaksjoner må det jo være verdt det!

    45. Jeg pleier aldri å legge igjen en kommentar noe steder, men jeg så hvor glad du ble, så dette er nok verdt det. Det er gøy å følge dere, begge to. Lykke til videre i bloggverden, og ha en fin kveld 🙂

    46. Må ærlig innrømme at jeg trykket meg inn på bloggen din pga frøken frekk over her:) må bare si at dere er mine nye hverdagshelter. Hytta dere er på i første episode lignet da veldig på ei i samme område svigers har hytte, i Håkavika/Svinevika. (Ikke helt kjent der). Ønsker dere en fin påske! 🙂

    47. Vil bare si at jeg syns det er kjempe kjekt å følge med på blogginnleggene både til deg og din partner! 😉 Dere setter ett morsomt preg på det normale a4 livet! gogo! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg